Ga naar inhoud


Animal Planet in het NL C+ boeket


Murdock

Aanbevolen berichten

Zeer binnenkort start The Animal Planet in het Canal+ basispakket. (mediaguard/seca)<P>Er staat nu een testsignaal met de ID Test<BR>Hierop komt The Animal Planet.<P>Waarschijnlijke gegevens:<P>Freq: 12,344 GHz<BR>Symbolrate: 27500<BR>FEC: 3/4<BR>Pid PCR: 00175<BR>Pid AUDIO: 00096<BR>Pid VIDEO: 00164<P>Dit is bevestigd door Canal+.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik hoorde ook nog iemand melden dat er een test bezig is van de Nederlandse versie van Puls op het Taquilla 13 kanaal.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedkoper geen optie ???<P>350.000 uitstaande betaalde smartcards<P>wat zou er gebeuren als je het "toppakket" fl. 25 piek ofzo (evt nog goedkoper) zou maken ???<P>vergeet niet dat de meeste mensen al ca. 20,= piek betalen voor hun kabelaansluiting met 20 tot 30 zenders.<P>De groep in de hobby sfeer spreek je hier (waarschijnlijk) niet mee aan; maar dat is relatief gezien ook een enorme kleine groep.<P>De groep die simpelweg er geen sjoege van heeft of wil hebben en in het via via circuit lopen te klootzakken voor keys trek je naar mijn mening wel aan; fl. 25 piek en de boel blijft draaien, indien je via de sat kijkt zeg je de kabel op (20,- terug van kabelaar) en uiteidelijk zit je er voor 5,- meer gewassen en geschoren bij; daaaaaag handel !<P>c-ya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze de prijs 4 keer zo goedkoop maken moeten ze (rekening houdend met marginale kosten) 5 keer meer leden krijgen om dezelfde omzt te halen. Ik denk niet dat 1.7 miljoen leden op de korte termijn haalbaar is voor onze vrienden van Canal+

Link naar reactie
Delen op andere sites

C+ hanteert differentie in tarieven; afhankelijk van net boven een tientje tot ca. 100,= per maand.<P>Slechts een kleine groep zal op dit moment (een abonnement) toppakket hebben.<P>Indien je GEEN pakketkeuze meer hebt en automatisch voor 25,- per maand alles kan zien, houdt dit in:<P>Grote groep: verdubbeling tarief (+15,=)<BR>Grote groep: halvering tarief (-35,=)<BR>Kleine groep: kwart van huidig tarief (-75,=)<P>Een 100 tot 150% ledenstijging zou de brutomarge moeten kunnen dekken.<P>Hiermee veeg je een bijzonder groot gedeelte van de "handel" waar C+ zich tegen verzet van tafel. Vergeet overigens niet dat uitgaven voor smartcard/decoder/encryptie dan drastisch naar beneden kunnen (momenteel een aardige post voor C+)<P>Dit lijkt mij haalbaar, maar ja .. wie ben ik ?<P>Je maakt de rekenfout door aan te nemen dat 350.000 leden een toppakket hebben denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt wel gelijk j. Bovendien zullen de opbrengsten van de 0900 lijn ook evenredig toenemen wink.gif" border="0<P>Misschien moeten ze gewoon alle Nederlanders een gratis kaartje geven, waar je dan eens per maand weer over moet bellen a 1,50 per minuut....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...