Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast

files proggen

Aanbevolen berichten

Gast

wat doe ik fout,ik heb een mastera 4 en als ik een funcard wil beschrijven dan na verschillend files te hebben gedownload krijg ik na dat de loader is geinstalleerd een foutmelding dat de loader niet werkt

voor de duidelijkheid ik heb het programma chipcat 2.3 en verschillende funcards galaxy,en galaxy 2

zit in egypte en kan verder niet te veel ondersteuning vinden hoewel het kaarten beschrijven hiet orde van de dag is

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@harrie345,

Hallo, wat je kunt proberen is misschien een ander programma. Ik werk zelf graag met Funprom, wat je in principe nodig hebt zijn twee file’s, een voor de prom en een voor de eeprom, resp. **Flash**.hex voor de prom en bijv.(datum of een andere naam)20-02-04.hex voor de Eeprom. Wat je wel moet weten is wat type prom en Eeprom je op je Funkaart hebt en dit type ook juist selecteren in je software programma, succes verder, vr.gr.

Zilverster.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Met 'n Mastera 4 heb je niets aan Funprom.

Maar probeer het eens met Masterburner en kijk of het dan wel werkt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Duwgati,

Dom, je hebt natuurlijk gelijk, heb hier te veel programmers liggen, maar die andere gebruik ik dan ook alleen maar om nieuwe sleuteltje's in het slotje te doen, gr.

Zilverster.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen