Ga naar inhoud


Atlanta FTA-2000


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb zojuist een Atlanta FTA-2000 open geschroefd en wat blijkt, hier zitten gewoon twee kaartlezers in die alleen niet overeenkomen met het voorfront wat erop zit. Zo te zien wordt het moederbord (type-S7340-L6034-U1-A4) ook in een ander type gebruikt. Aan de onderkant van het moederbord zit ook nog 1 CI slot!

 

Wie weet welke software ik hiervoor kan gebruiken, want hij start op het moment niet goed op en ik kan op de atlanta site het typenummer FTA-2000 helemaal niet terug vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De Atlanta FTA-2000 is nooit door Atlanta zelf gemaakt. Niettegenstaande op het front het gedeponeerd merkteken erop staat.

Deze toestelletjes zijn ergens ondergronds in China gemaakt. Software is er al in 't geheel niet voor te vinden.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaar dat ik er niks over kan terugvinden. De afstandbediening doet me ergens aan denken, dacht pace 500 maar weet het helaas niet zeker. Het is een zwarte uitvoering met de bovenkant blauw met grijze toetsen. Rechtsonder zitten de cursor toetsen in ovale vorm en links daarvan bevind zich de OK knop.

 

ps; heeft de pace rechtsonder de irdetocam zitten en kunnen daar 2 kaarten in aan de rechtervoorkant?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...