Ga naar inhoud


gebrande dvd kopieren


Gast

Aanbevolen berichten

Kan iemand me uitleggen hoe ik een gebrande dvd kan kopieren

ik doe het altijd met clone dvd maar hij geeft bij deze film een fout aan met nero kan ik hem wel 1 op 1 branden maar dan doet ie het niet goed in de stand alone dvd speler

het beeld hapert en schokt en de ondertiteling doet het ook niet ik denk dat er een fout in de dvd zit maar bij iemand anders doet ie het wel gewoon goed

als ik ze kan branden met clone dvd doen de films het bij mijn wel goed. wie weet er een oplossing voor dit probleem?

 

 

B V D & Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@Cobus R,

 

Wanneer een DVD bij iemand anders wel goed afspeeld en bij je zelf niet, dan zou je zeggen dat de DVD wel goed is maar dat het van de speler komt die hem afspeeld. Soms is het de combinatie van : DVD's/brander en/of DVD's/speler. Een gebrande DVD die geript is kan je 1 op 1 copyeren met bijv. Nero. Wat ik persoonlijk wel altijd doe is via een iso-file, gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat snap ik maar is het niet vreemd dat clone dvd hem dus ook niet kan branden en mijn dvd speler het niet goed afspeeld ik leg daar een link in want alles wat ik brand met clone dvd doet het goed en dit is niet de eerste film die dit probleem heeft daarom vraag ik het hier op het board.

 

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat houd dat in je legt een link erin?

heb je dit ook met andere dvd's of alleen met gekop***rde

en als de schijf welke je wilt kopieren het wel doet

kan het alleen nog maar aan de schijfjes liggen die je gebruikt

of je doet iets niet goed met branden.

sommige spelers eisen de mappen VIDEO_TS en AUDIO_TS

heb je deze wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft niks met de dvd waar ik naar toe kopieer te maken want ik heb altijd de zelfde het gaat puur om een paar dvd die al geript zijn die kan ik wel branden met nero maar niet met clone dvd en als dit laaste programma het dus niet kan dan kan ik ze ook niet (goed) afspelen in mijn dvd speler (philips dvd 625) daar leg ik dus een link tussen clone dvd en de philips dvd speler als de een ze niet brand dan kan de ander ze dus niet afspelen daar zoek ik dus een oplossing voor en daarom denk ik dat er iets met de dvd aan de hand is ondanks dat ze het wel in verschilende andere spelers (merk) het doen.

 

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

De file speelt ook goed af op de pc dan doet de ondertitteling het ook gewoon maar op mijn dvd speler niet

en sommige andere dvd spelers het ook niet en andere weer wel ik snap daar dus ook helemaal niks van.

 

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat nog niet maar hij is al geript het is dus al een copy en daar probeer ik dus ook weer een copy van te maken maar dat lukt dus niet (eigenlijk wel maar dan hapert beeld en ondertiteling doet het niet.in mijn dvd speler.

 

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...