Ga naar inhoud


En wat hier van te denken ?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik kocht hier in België een digidoos om via sateliet naar C+(filmnet) (belgie) te kijken. 35000 Bef. (1700 Gulden)<P>Krijg een brief van C+ ongeveer 1 a 2 maanden later dat ze stoppen met de uitzending in Belgie via sat. <P>Diezelfde week kreeg ik van C+ een brief waarin men mij vroeg met multiple choice, de kwaliteit van hun service in te vullen. Jullie begrijpen dat ik deze brief heb opgegeten.<P>Resultaat of ik smijt mij decoder weg of ik zoek naar een illegaal alternatief. Het was voor ons Belgjes niet mogelijk om een legaal abbo van C+ te bekomen dus...<P>Ik voel mij niet schuldig.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou zeg, Hfl 1.700,- is wel heel erg duur. Daar krijg je er normaal gesproken 2 voor.<BR>En ik wist niet dat Canal+ voor Belgie er een service via satelliet op na houd.<BR>Ik ga er van uit dat je via kabel kijkt...?<P>Wat is dat voor een ontvanger...?<P>Groet wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@deloosem1<BR>je hebt in mijn ogen gelijk, dat c+ in belgie stopte met irdeto uitzenden terwijl ze eerst mensen een pace of zo hebben doen aanschaffen is gewoon schandalig, de enige reden dat zij stopten, was nadat zij multichoice hadden overgenomen, zij vonden dat in belgie geen voldoende animo voor betaal tv was, dus dan stop je toch gewoon.<P>In Nederland is het echter ook niet echt fantastisch gegaan met betaal TV:<P>eerst hadden we analoog op sat FILMNET, kon je "illegaal" naar kijken met een decoder, koste in het begin zo'n 1000,00.<BR>deze uitzendingen stopten, en men begon in D2mac uit te zenden, deze ontvangers waren ook al niet goedkoop, hier kon een officieel abo op genomen worden.<BR>kort hierna stopte men in D2mac, en begon met uit te zenden in het inmiddels ter ziele Videocrypt 2 systeem, weer een nieuwe ontvanger.<BR>hierna stopte men weer met VC2, en starte in digitaal IRDETO, wat ernaar uitziet dat ook binnenkort stopt, zend men dus nog enkel uit in SECA/Mediagard ....... hoe lang nog ????<P>echt een klantvriendelijk bedrijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heeft fenzo groot gelijk in.<BR>Dit noemen ze bij C+ een op de klant gerichte service.<BR>Wat fenzo nog vergat te vermelden, is dat als je inderdaad een C+ abonnement hebt afgesloten, je snel en accuraat geholpen wordt door het C+ helpdesk als er een probleempje mocht zijn. Er is een gratis nummer met veel lijnen en je wordt vooral snel geholpen. In feite merk je gewoon dat C+ blij is dat je ze weer eens opbeld. Daar is iedereen echt tevreden over...!<P>@deloosem1: Ik geloof niet dat je je schuldig moet voelen. C+ heeft er zelf om gevraagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men dacht denk ik bij c+ dat ze illigale kijkers konden tegenhouden door van systeem te veranderen.Niks is minder waar als men kijkt naar sky.Zie maar eens het vc1 systeem.<BR>Wel 12 kaarten en vele miljoenen,maar de legale kijker had er geen last van,zij kregen gewoon nieuw kaartje.<BR>c- kan iets leren van rupert murdoch,news datacom en BskyB.<BR>Kan c- (ex multichoice) niet in het guinnes bookes of records komen?de meest aantal codeersystemen van allemaal. laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...