Guest Posted December 31, 2001 Posted December 31, 2001 Het lukt niet om om de ned. en de italiaanse palco's langer dan een minut te houden ik heb nogthans verscheidene files geprobeert, niets helpt, de franse en de spaanse daarentegen werken feilloos ,kan mij iemand een hintje geven aub de versie van de software is ../../20 thanks.zorba <img src="graemlins/huilen.gif" border="0" alt="[Huilen]" /> <img src="graemlins/beerchug.gif" border="0" alt="[Proost!]" /> op het nieuwe jaar
Guest Posted December 31, 2001 Posted December 31, 2001 Wat voor ontvanger heb je dan en kijk bij philsat.. daar moet een oplossing te vinden zijn
Edwin Posted January 1, 2002 Posted January 1, 2002 Gebruik de Threat 4.0 files. Eventueel met aangepaste eeprom voor meer providers. Werkt prima op de mijne <p>Edwin
EasySat Posted January 1, 2002 Posted January 1, 2002 Ik sluit dit topic. Hier alleen vragen etc. over officiele secakaarten.
Recommended Posts