Ga naar inhoud


Site probleem!!!


Antidot

Aanbevolen berichten

die "programma's" waar jij het over hebt zouden browser toevoegingen van microsoft kunnen zijn geweest die je automatisch binnen krijgt als je windows update gebruikt.<BR>Die komen dan namelijk ook onder "vreemde" namen in je software lijst te staan.<BR>Ik ben op het moment bezig de ads scripts van het Int. board in het NL board te plaatsen om te kijken of het probleem daarmee is opgelost.<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

he jongens die foutmeldingen kun je gemakkelijk oplossen door norton utilities of fixit te gebruiken met dit soort software kun je fouten in het register herstellen of gebruik regclean van microsoft die is gratis<P>de groente van john D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook de zelfde probleem sinds eergisteren.ik heb int.explorer5.0 eruit gegooid en 5.5 geinstalleerd maar toch het zelde probleem.norton utilleties alles weer in orde laten zetten, maar tot nu toe geen verbetering.ook alle cookies verwijderd kan nog niet op het duchboard terecht.misschien weet imand wel een oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

laten we even het probleem beperken tot het afsluiten van de Internerd Exploder met de melding:<P>"IEXPLORE heeft een fout met betrekking tot een ongeldige pagina veroorzaakt in<BR>module OLEAUT32.DLL op015f:77a2403d."<P>De inlogproblemen hebben echt betrekking op de cookies <B>of</B> brandmuur <B>of</B> ineternerd exploder privacy en security instellingen op je eigen PC.<P>DUS GRAAG ALLEEN MELDINGEN MET BETREKKING TOT BOVENSTAANDE FOUTMELDING!<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi sattaz,<BR>ook ik heb de zelfde problemen GEHAD.<BR>ik werk ook met explorer 5.5 heb gelukkig met ghost5.1C een image gemaakt in Mei j.l.<BR>en ziehier alles werkt weer normaal.<BR>toch wel een vreemde zaak.<BR>kreeg trouwens ook met andere applicaties wat problemen.<BR>misschien een niet geregistreerde versie ??<P>Toxic[Q] het kan niet aan het board liggen, anders had ie ook problemen gegeven op de Intern. Board hellaas heb ik alles weer gewist anders had ik wel ff een screendump gemaakt.<BR>maarja zoals je ziet kan ik alweer lachen.<P>groetjes van de Kabouter wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toxic[Q] <BR> <A HREF="http://www.sat4all.com" TARGET=_blank>www.sat4all.com</A> is dan wel goed bereikbaar...tot dat men naar de Dutch Board gaat, dan pas gaat het fout.<BR>op de int. board geen enkel probleem ondervonden.<BR>Zelfs DLMaster via het board werkte goed.<P>maar zoals ik het al eerder zei, werk ik nu nog steeds met de zelfde configuratie <BR>en heb geen enkel probleem meer.<P><BR>groetjes van de Kabouter<BR> wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<BR>Het probleem ligt zeker niet op het sat4all board want ik heb hetzelfde probleem ,maar niet op het board doch wel op de site van duwgati, en op enkele sites die ik wil openen via de links op het board.<BR>Werk met Win 98 4.10.1998,volledige installatie via OEM cd en I.E.5.5.50 4134.0600.<BR>In 't algemeen heb ik geen probleem met mijn configuratie alles op mijn PC werkt perfekt en wordt regelmatig voorzien van de nieuwste drivers en bezoek regelmatig de site van windows om mijn systeem up to date te houden. <BR>De problemen doen zich maar bij bepaalde sites voor,maar ik weet tot hiertoe nog niet wat de oorzaak is.<P> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit even ter informatie:<BR>Onderstaande maakt gebruik van W98SE, IE5.5 +SP1, Blackice Firewall, MacAfee AV (constant scannend) en Ad-aware (Spyware scanner)<BR>Ik merk bij mijn dik beveiligde config. niet een fout betreffende in- of uitloggen, zelfs Dloaden doe ik met een Dloadmanager en nog geen foutmeldingen.<BR>'T enige dat ik jullie kan aanraden is goed kijken of er nergens iets aan toegevoegd word wat je niet zelf ge-DLoad hebt.<BR>Misschien dat Spyware scripts ongezien problemen geven??? confused.gif" border="0 <P>@ Toxic{Q} Aan je site zal 't echt niet liggen, anders maakte ik er geen startpagina van laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit probleem heb ik ook gehad, dat bleek uiteindelijk om het zogenaamde Hybris-B virus te gaan die mijn Winsock verkloot had.<BR>McAfee herkende dit virus in eerste instantie niet, maar het virus programma Sophos (schijnt snellere virus updates te hebben) herkende hem wel) Na format c en opnieuw installeren via mijn tapestreamer heb ik e.e.a. weer op orde gekregen en ben tot nu toe virusvrij gebleven. shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tuxedo123,<BR>Heeft volgens mij niets te maken met een virus .Heb op mijn pc de beste bescherming die mogelijk is nml.Panda A.Virus(dagelijkse<BR>Updates) + eSafe protect die beide elkaar goed aanvullen wat bescherming omtrent virussen en PC vandalisme betreft.<BR>Ook zijn zij het niet die de ongemakken veroorzaken,dat heb ik allemaal al nagekeken.De oorzaak moet ergens anders zitten,maar waar??????? confused.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bigjohn<BR>ALs je de Sandbox van E-safe gebruikt als Firewall kan ik je dit beter afraden<BR>Heb deze ook gebruikt en die liet mij teveel door, ook herkent de virusscanner heel veel virussen niet, daar de updates altijd vrij laat komen (ong. na 1 mnd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...