Jump to content

canal + foutje? bedankt....

gamgra

Recommended Posts

Toen ik vanmorgen mijn mosc controleerde stond niet alleen de datum op 30 Sept 2001, ook was er een nieuwe 00 19 ppua en Mk01 te bewonderen.<BR>Heb nieuwe Mk & ppua getest, is volledig au, de oude is ook nog au, begrijp dit niet goed.<BR>Is dit misschien een voorbode "for things to come".<BR>Zijn er meer mensen die dit C+ 'presentje' gehad hebben. <P>gamgra

Helaas deze is al uitgeschakeld.<BR>Jammer genoeg heb ik daarvoor geen key`s omdat ook binnen te krijgen frown.gif" border="0 <BR>Maar wat niet is kan nog komen wink.gif" border="0

Waarschijnlijk eem nieuwe aktie om verspreidingen van PPUA+MK's tegen te gaan. Elke maand iedereen een andere PPUA+MK....

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Hi murdock,<P><BR>Als dit de bedoeling is vraag ik me toch af, waarom C+ die oude MK01 niet onmiddellijk uitschakelt, nadat de nieuwe combinatie op de kaart is gezet.<BR>Ik heb intussen gezien dat de vroegere Secondary MK01 ook vervangen is door een andere.<P>Ik ben toch benieuwd naar anderen met een abo kaart, of hebben zij nog niks opgemerkt.<P>gamgra

Wat mij opvalt is dat op de Humax 5400 (non-patched) niet naar Discovery is te kijken tijdens de 'updates'. Om de haverklap valt het signaal zogenaamd even uit met 'No or bad signal'. Dit terijl de S-meter niets vreemds laat zien...

Hoi,<P>Ik heb m`n orginele abo kaart eens bekeken.<BR>Maar ik heb geen presentje van C+ gekregen.<P>Wel een key 0D en een datum maar geen nieuwe MK dus...<P>Groetjes,<BR> Erik.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.