Ga naar inhoud


canal + foutje? bedankt....


gamgra

Aanbevolen berichten

Toen ik vanmorgen mijn mosc controleerde stond niet alleen de datum op 30 Sept 2001, ook was er een nieuwe 00 19 ppua en Mk01 te bewonderen.<BR>Heb nieuwe Mk & ppua getest, is volledig au, de oude is ook nog au, begrijp dit niet goed.<BR>Is dit misschien een voorbode "for things to come".<BR>Zijn er meer mensen die dit C+ 'presentje' gehad hebben. <P>gamgra

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi murdock,<P><BR>Als dit de bedoeling is vraag ik me toch af, waarom C+ die oude MK01 niet onmiddellijk uitschakelt, nadat de nieuwe combinatie op de kaart is gezet.<BR>Ik heb intussen gezien dat de vroegere Secondary MK01 ook vervangen is door een andere.<P>Ik ben toch benieuwd naar anderen met een abo kaart, of hebben zij nog niks opgemerkt.<P>gamgra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij opvalt is dat op de Humax 5400 (non-patched) niet naar Discovery is te kijken tijdens de 'updates'. Om de haverklap valt het signaal zogenaamd even uit met 'No or bad signal'. Dit terijl de S-meter niets vreemds laat zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>Ik heb m`n orginele abo kaart eens bekeken.<BR>Maar ik heb geen presentje van C+ gekregen.<P>Wel een key 0D en een datum maar geen nieuwe MK dus...<P>Groetjes,<BR> Erik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...