Ga naar inhoud


MySQL, PHP en Dreambox


Exro

Aanbevolen berichten


Goed, ik ben zover...

 

Het probleem zat 'm inderdaad in de manier van branden, maar er is meer vreemds aan de hand:

 

Na het branden als "image" (had ik niet zo snel begrepen omdat er meerdere versies van Nero zijn met verschillende manieren van branden), bootte mijn computer inderdaad vanaf cdrom.

Toen ik bezig was met installeren, pakte hij telkens de benodigde bestanden niet (de ene keer wel en de andere keer niet), dus een opnieuw een cdrw gebrand...weer hetzelfde!

 

Na een aantal keren opnieuw de installatie te hebben gestart,... en weer halverwege de installatie kon ie de cdrw helemaal niet meer starten (een normale cdrom wel!). Om te kijken of het aan mijn cdrw lag heb ik 'm in een andere computer gestopt en daar draaide ie wel!

 

Bijna ten einde raad heb ik maar een stapeltje cd-r's gekocht (de vorige waren op, vandaar de cdrw's) en opnieuw begonnen. En ja hoor, hij doet het, en een stuk sneller ook.

 

Kortom, Linux installeren op een oude pc middels een cd-r!

 

Nu heb ik alles afgesteld, maar heb nog een vraag. Ik zal hier een nieuw topic over beginnen omdat deze niets met installeren te maken heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...