Gast Geplaatst: 6 maart 2004 Geplaatst: 6 maart 2004 Dogolden 1.0 Supported in this version: Irdeto Irdeto II SECA SECA II NAGRA VIACCESS VIACCESS II TPSCrypt CONAX x-in-1 Fun New in this version Emulation for Irdeto, Nagra, Viaccess and Conax, with keyeditor (check out the "Debug" option in the menu) And (drumroll.....)....Seca2! Emu for Italy (provider 0070) all open, check it out! Sorry, had to take out smartcard support for the moment, will be back soon!! Enjoy S2! U.CA.S.
sybes001 Geplaatst: 6 maart 2004 Geplaatst: 6 maart 2004 proberen heb het ook geprobeert om het op mijn xtreme te zetten niet gelukt halverwege stopte de magicloader een sent probleem maar mischien op een echte magic module wel alleen ik heb die niet
Tonskidutch Geplaatst: 6 maart 2004 Geplaatst: 6 maart 2004 dit is een geknipte beschrijving van de dragoncam update.. maar zeker niet voor je ucas receiver de file kan alleen van betrouwbare bron gebruikt worden voor de dragon en niet voor je ucas receivertjes.... de meneer die dit ergens heeft geplaatst op internet kan een hopeloze nitwit zijn of iemand die bewust mensen op verkeerde ideeen brengen wil... cheers
sijberman Geplaatst: 6 maart 2004 Geplaatst: 6 maart 2004 @Frans Ik zou daar toch voorzichtig mee zijn, vorig jaar geloof ik was er ook een virus rond deze tijd. Sijberman. Greetz, Sijberman.
Gast Geplaatst: 6 maart 2004 Geplaatst: 6 maart 2004 Deze was gewoon te downloaden bij de slovak Het schijnt dat je ermee gratis naar sky kunt kijken enzo. gr
Tonskidutch Geplaatst: 6 maart 2004 Geplaatst: 6 maart 2004 Ja daaaaaaaaaaag, natuurlijk niet... Frans let op joh het is een fake a la destroy your cam. cheers
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen