Guest Posted April 11, 2002 Posted April 11, 2002 hallo beste sat specialisten. Ik ben een beginner en heb een probleem met mijn orginele c+ kaart deze geeft geen beeld meer. Zijn deze ook te programeren.Mijn gold kaart werkt wel op pioneer en philips doos. wie kan mij helpen mt vr gr BLAUWE
Guest Posted April 11, 2002 Posted April 11, 2002 He BLAUWE Als je problemen hebt met een orginele C+ kaart zal je toch C+ moeten bellen.Mits je er een abootje op hebt.Anders zou je via FR**KV*ND*N*NG*L oftewel cardmaster de keys aan moeten passen.Dit kan ook via MKF 4.0 maar ikzelf gebruik daar FR voor. grtz hendrik b <img border="0" title="" alt="[Flinke grijns]" src="images/icons/laugh.gif" /> <img border="0" title="" alt="[Flinke grijns]" src="images/icons/laugh.gif" /> <img border="0" alt="[Lezen]" title="" src="graemlins/lezen.gif" /> <img border="0" alt="[Lezen]" title="" src="graemlins/lezen.gif" />
EasySat Posted April 11, 2002 Posted April 11, 2002 Topic hoort thuis in het beginnersforum, daar kan verder gediscussieerd worden.
Recommended Posts