Gast Geplaatst: 7 maart 2004 Geplaatst: 7 maart 2004 IK HEB DE HELE TIJD EEN BALK IN BEELD STAAN MET CI MODULE WORDT GELADEN. IK KRIJG DEZE NIET WEG WIE WEET HOE IK DEZE KAN VERWIJDEREN OF HEEFT DE MR ZOVEEL TIJD NODIG OM TE LADEN,IS AL EEN UURTJE OF 3 BEZIG. HUMAX5400Z
Tonskidutch Geplaatst: 7 maart 2004 Geplaatst: 7 maart 2004 neen dat is niet normaal, de receiver hangt dus... het onderbreken van de stroom kan echter een probleem zijn voor je ci-moduul (zo wordt in de readme.txt gewaarschuwd. echter je zult iets moeten doen... eigen risico dus trek de ci-moduul uit het slot en zet de stroom van de receiver uit. doe de receiver weer aan en daarna stop je de ci-moduul weer terug. ik neem aan dat je daarna de module niet ziet in het menu. dan zou ik opnieuw de kaarten die je ervoor gebruikt erin stoppen receiver resetten en nogmaals kijken wat er gebeurd. als er niks meer gebeurd is het tijd voor een cas interface en het firmware gedeelte helemaal vervangen. sorry maar in dit geval blijft het eigen risico... maar je kunt ook geluk hebben en alles gaat naderhand weer. cheers en sterkte Why Annie Lennox
FNONAMUS Geplaatst: 7 maart 2004 Geplaatst: 7 maart 2004 Humax? Werkt die oplossing niet uit het board: langszaam door fta channels zappen? Todays dummy is tomorrows expert!
Aanbevolen berichten