Gast Geplaatst: 8 maart 2004 Geplaatst: 8 maart 2004 ik heb deze vp-20 progger al heel wat jaren ik progde altijd chips in voet op 3.5 mhz. ging goed sinds een paar werken probeer ik fun 6 cards maar nu over de progger: ik heb gemerkt dat de kaart houder ook niet perfect was dus ik heb even mijn oude pace 300 dacht ik ge sloopt voor nieuwe kaart houder alcatel ding is iets beter dacht ik nu heb ik twijfels over en 3.5 mhz en 6 mhz jumper er zit namelijk een draadbrug over 3.5 mhz en midden dus ook zonder jumper staat hij op 3.5 mhz bij 6 mhz osileert alles dat kan niet goed zijn denk ik dan ?? wie heeft deze draadbrug ook en heeft geen problemen met proggen op 6 mhz ??
©TheMenk© Geplaatst: 8 maart 2004 Geplaatst: 8 maart 2004 haal draadbrug eens weg dan? Is toch niet zo lastig! Ik kan nu ff niet kijken, maar lijkt me i.d.d. niet correct. Gr TheMenk
Tonskidutch Geplaatst: 8 maart 2004 Geplaatst: 8 maart 2004 uh zie andere thread met dezelfde vraag... effe compact houden aub. cheers Why Annie Lennox
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen