Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo Sat-vrienden,

Nog maar net begonnen met deze hobby en als eerste geprobeerd een MOSC-kloon te maken van mijn origineel.

Instruktie hiervoor van Duwgati site geplukt.

Ik heb nu een kloon (silvercard II) waar ik alleen de free to air kanalen mee kan ontvangen maar niet de Nederlandse. Als ik de kloon uitlees met SecaRL dan lijkt alles het zelfde als het origineel. Alleen de PBM word niet weergegeven. Het toevoegen van de PBM gaat niet.

Is er iemand die tijd en zin heeft om mij hiermee opweg te helpen?

Posted

De PBM kan je zo invoeren bij MKF die ook op Duwgati z'n site staat.

Misschien heb je er overheen gelezen ?

Kijk nog maar eens goed.

 

Astatic

Posted

hallo,

 

als je bpm niet kan veranderen dan heb je een file met een gelockte bpm.

Er zijn file`s in omloop waarvan je bpm niet kan unlocken.

Ik denk dat je zo`n file op je kaart staat.

als je een andere file gebruikt gaat dat wel lukken.

stuur ff een pm dan stuur ik je de goeie

 

groeten andre

dat zeg ik ..............linux

Posted

Hoi Andre,

bedankt voor de tip.

Ik had een mosc kloon gemaakt met moscas20. Dat werkt dus niet merk ik.

Nu moscas11 gebruikt en dat gaat beter.

Geweldig! Ben ik weer een stukje verder.

Met de kloon kan ik nu ook RTL 4 en 5 ontvangen maar met Ned. 1,2 en 3 heb ik 5 sec.

beeld. Daarna krijg ik de melding: "Steek smartcard in kaartlezer" en dan moet ik de ontvanger uit zetten want dan kan ik er niets meer mee.

Weet je daar ook een oplossing voor?

Alvast bedankt.

Groet,

Bernard..

Posted

Kun je dan een tip geven over welke versie wel goed werkt ?

Ik gebruik ook versie 11, en heb op het eerste zicht geen problemen.

 

Edwin

 

<small>[ 05-06-2002, 11:36: Bericht gewijzigd door: Edwin ]</small>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...