Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heeft iemand enig idee,waarom de MR 1071 geen AU uitvoert,en een TITA wel,(als ik de tita in de MR insteek,heb ik na enkele min de niewe keys,en de MR alleen in de ontvanger dan blyft hy initialiteren.materiaal die ik gebruik ,echostar 3000IP;MR MM ,fun 2 4 6 en TITA

Geplaatst:
Citaat:
ik gebruik ,echostar 3000IP;MR MM ,fun 2 4 6 en TITA

allemaal tegelijkertijd?

je 3000IP is dat niet een viaccess embedded receiver?

in ieder geval moet je weten dat er zogenaamd AU auto-update staat in meerdere specificaties van de firmware en/of files en dat bijna nooit het geval is...

voor de diverse ca-system-id's heb je verschillende codes nodig wil het echt aan een legale kaart gelijk zijn of evenaren.

bij irdeto is dat
een plain masterkey
een serial hexkey
een HEXmasterkey
een of enkele service key(s)

je zoekt voor meerdere ca-system-id's vergeefs naar de juiste waarden in die firmware van de MR dus kan die niet auto volledig updating zijn.
bovendien is het "een blanket solution" die iedereen blij moet maken "voor korte duur" en wordt ook nog eens door de opbouw van de programmatuur onderhevig aan provider attacks.
(attacks die pogen illegale hard en software te neutraliseren.)

de ingebouwde blocker die provider attacks voorkomt zal deels ook au commando's tegenhouden van de providers en die providers liggen wat dat betreft (technisch en functioneel) voor op de firmware ontwikkelaars.

de tita kaart gebruikt een cryptie middels RSA voor bescherming van invloeden van buitenaf welke toevallig iets beter de attacks weet te vermijden en de echte updates toestaat de kaart te herschrijven...

dat is simplistisch de reden waarom.

MR is dus nog verre van perfekt.

cheers

Why

Annie Lennox

Geplaatst:

dag AART en TONSKY ,bedankt voor jullie antwoorden, ten eerste mun echostar heeft geen viaxes emmbede,ten 2de de zenders waar ik het over heb is op hispa (de cabos en de taqs) dus gisteren en eergisteren hebben ze de keys veranderd van 00 EN 01 ,dus heb ik ze handmatig eropgezet(via de afstandbediening)terwyl deTITA het automatisch deed,en vandaag de 11 03 is er nog altyd geen keywissel gedaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen