Ga naar inhoud


Programmeren satturk.bin


Aanbevolen berichten

<P>Als ik de bin file in de pic programmeer met winphoenix dan gaat dit goed. Het bevreemd mij eigenlijk een beetje dat dit kan want de grootte is 2176 bytes. Als ik daarna in het menu van de ontvanger kijk (Humax 5400) dan kan ik maar 7 Providers uitlezen,calcio is weg, terwijl met picbined er toch 8 instaan. Ik heb ook altijd begrepen dat er niet meer als 2048 bytes geladen kunnen worden. Wie kan mij dit eens uitleggen<BR><P>------------------<BR>

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er staan er inderdaad 8 in waarvan de Aston er maar 7 ziet, dit is een programmeer foutje van mij en zal vanavond een nieuwe online zetten waar dit probleem is verholpen.<P>SatTurk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een update (SatTurk-Seca) is aangeboden aan Johnny voor de Upload, hij zal hem dus vandaag dus wel online zetten. Deze heeft dus wel 8 providers op een Aston :-))<P>@Masterbrowser<BR>Waarom zou je werkende keys willen editen ??? <P>@Iedereen die SatTurk-Seca gebruikt !!<BR>Soms krijg ik zelfs complimentjes op de file zoals : zeer goede file thanks for this<BR>groeten Sylvester.<P>Dat maak je ook maar zelden mee !! Thanks Sylverster voor je compliment.<P>SatTurk.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi SatTurk,<P>Ook van mij de complimenten. Jouw keys zijn de enige die ik op dit moment goed heb kunnen laden. Ik gebruikte voorheen de Yoakam keys, maar die zie ik niet meer, tenminste niet met de Noveber keys. En AU lukt bij mij nog niet echt geweldig. Dus thanks a million for your keys!<P>Maar ik wil ze toch graag kunnen editen. Om twee redenen, ik wil weten hoe het werkt en als jij om één of andere reden in de toekomst de files niet meer kan leveren, wil ik graag de keys zelf aan kunnen passen. Ik heb alleen nog geen editor gevonden waarmee ik jouw keys duidelijk an weergeven met omschrijving en alles erbij. Dus vertel me aub alsnog welke editor voor jouw keys werken.<P>Thanks again!<P>L8er,<P>//MasterBrowser<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Masterbrowser<P>Waarom probeer je de keys van Yoakam dan niet te bewerken, die zijn volgens mij in IchBin te editen probeer die eens aan de gang te krijgen dat is toch leuker dan een file onderhanden te nemen die al werkt !!<P>SatTurk.<p>[This message has been edited by SatTurk (edited 07 November 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi SatTurk,<P>Ik begrijp dan je het niet wilt vertellen. Jammer.... Ik ga nog maar een stoeien met de Yoakam files. Heb ik al eerder geprobeerd maar zonder succes. Misschien dat het met de door jouw beschreven editor wel lukt. Dus toch (een klein beetje ;-)) bedankt,<P>Ik hoop dat je in iedergeval nog lang de file aan blijft leveren, zodat ik en vele met mij iets hebben wat zeker werkt, zeker zolang AU niet (goed) werkt op een Humax met Seca CAM.<P>BTW (By the Way) zijn jouw files ook nog ergens anders te downloaden?<P>Cheers,<P>//MasterBrowser<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het program "ichbin" gedownload van de site, doch kan deze niet instaleren, krijg steeds de melding: COMDLG32.OCX or one of its dependencies not correctly registred.<BR>Wat moet ik doen of wie kan mij een andere versie bezorgen?<BR>Frankie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste zeker er van zijn dat "COMDLG32.OCX" ergens in je windows system directory staat geparkeerd.<BR>Vervolgens open je in die c:\windows\system\<BR>een dos sessie en voer het volgende achter de prompt uit Regsvr32.exe COMDLG32.OCX <BR>Als alles goed verloopt is ie correctly registered smile.gif<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Frankie:<BR><B>Ik heb het program "ichbin" gedownload van de site, doch kan deze niet instaleren, krijg steeds de melding: COMDLG32.OCX or one of its dependencies not correctly registred.<BR>Wat moet ik doen of wie kan mij een andere versie bezorgen?<BR>Frankie<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]<P><p>[This message has been edited by d0xt3rCb (edited 09 November 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo satturk het viel mij op dat de aston 1.00 cam met jouw files beter liep minder vastlopen als met de files die ik nu gebruik mischien is het verbeelding<BR> <BR>maar ik had er wel een probleem mee na ongeveer een half uur op c plus nederland werd het beeld zwart en de kaart was uit de datum was wel veranderd maarja als je dan geen beeld hebt wat dan hoe zou dit kunnen<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...