Ga naar inhoud


C+ abbo met 2 piek omhoog


Gast

Aanbevolen berichten

Inflatie?? Kom nou!! Ik denk dat ze de proceskosten ergens vandaan moeten halen.En wat gaat makkelijker als het verhogen van het ,toch al te hoge, abbonnementsgeld??De mmeste zullen het ,zij het morrend. toch wel betalen. mad.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan is het niet te hopen dat er bij jou een LNB'tje stuk gaat of je receivertje naar de vanen. Ik bedoel als je nou voor ƒ 25,- per jaar al ligt te z**ken, moet er dan een nationaal gironummer komen als er iets ergers aan de hand is?????????!!!!!!!!?????? laugh.gif" border="0shocked.gif" border="0laugh.gif" border="0shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom loopt iedereen wel te zeiken al de benzine 2 cent duurder wordt?? Ik vind het gewoon absurd dat het f2,- duurder wordt. Als er nou eens eindelijk kwaliteits film worden geleverd ja dan zo het wel fijn zijn. Nu komt animal planet er wel bij maar daar merk ik niets van met m'n irdeto doos.Bovendien gaat geld die 2 piek alleen maar voor het plus pakket of toch ook het basis pakket......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijkt me toch een zeer vreemd vergelijk: Canal+ en de Bios. Zie weinig overeenkomsten. Eerder het verschil dat ik in de bioscoop een nieuwe film zie voor redelijk wat geld en bij C+ een oude film voor veel geld. Kan hem dan wel heeeeeeeeeeeeeeeeel vaak zien bij C+.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben lid van Canal + en begrijp dat een nieuw kaartje laten 'persen' rond de 2 gulden kost...Is gewoon onze bijdrage om de kaartwissel straks soepel te laten verlopen. Al betwijfel ik of ik met de Aston 1.0x straks nog wat ga zien..Origineel kaartje of niet....We zullen zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 piek ? Da's maar 1 Euro.Klinkt toch al goedkoper hé .<BR>Nee met die 2 piek zit ik echt niet mee hoor.<BR>Ze hebben de laatste tijd al onkosten genoeg gemaakt en die moeten toch door iemand betaald.Vraag nu aub niet met z'n allen om jullie 2 piek te betalen.<BR>MVG Belhack. wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit net in de Canal+ gids te bladeren en lees dat per 1 september het abonnement met 2 gulden per maand omhoog gaat.<BR>Het is zo voor de gewone man niet meer te betalen om een abonnement op C+ te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het met die Hfl 2,- verhoging niet eens bent, is dat dan geen reden om het abbonement met onmiddelijke werking op te zeggen...? Heeft er eigenlijk wel iemand om Animal Planet gevraagt?<BR>En waarom wordt X-Zone niet in Animal Planet omgedoopt. Hadden ze toch een kanal uit kunnen sparen, of niet dan..? laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...