Ga naar inhoud


Beamer files


Aanbevolen berichten

In verscheidene files o.a. Beamer wordt ook voor de eprom een hex file gebruikt.<BR>Als ik die wil laden in de 24c16 lukt dat niet, zo te zien lust die alleen een .bin extensie. Wie kan mij vertellen hoe ik dat toch voor elkaar kan krijgen??<P>Satje 4U<P>------------------<BR>

 

Gigablue Quad HD Plus

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi,<P>@Satje4U, welk(e) interface(s) gebruik je hiervoor? De goldprogrammer (met software GoldProg140) gebruikt voor zowel de PIC als de Eeprom een .hex-file. Als je een Phoenix- en een JDM-programmer gebruikt dan heb je wel te maken met voor de een een .bin-file en voor de ander een .hex-file.<P>Beide hex-conversie-programma's Bin2Hex.exe en Hex2Bin.exe zijn te vinden in het Download-forum van Sat4All, ik denk Misc-sector.<P><BR><P>------------------<BR>Wie met beide benen op de grond blijft staan..... komt niet ver......!!!<P>Ciao for now (greetings from) Saturn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<P>Bij mij loopt WinPhoenix altijd vast..??, ik zal een nieuwe versie downloaden en uitproberen, Thx.<BR><P>------------------<BR>Wie met beide benen op de grond blijft staan..... komt niet ver......!!!<P>Ciao for now (greetings from) Saturn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hex-Eeprom-files problemen blijven geven<BR>dan laad de hex-files bij Eepromeditor in en schrijf ze weg als Bin-files.<BR>Misschien lukt het dan.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...