Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast patje7of9
Geplaatst:

Heb een MR 1.07 in men Xtreme maar als ik de titaniumkaart in men kaartlezer steekt kan ik niet meer de nederlandstalige zenders ontvnagen en nog andere maar dan ik wel Sky italia ontvangen lig dat aan de MR 1.07 of niet.

Weet er iemand hier een antwoord op.

Geplaatst:

*Note some providers are not in this list (like Canal Digitaal NL). (van 070304)

This to prevent freezes using the original or fun cards.

If you have a Titanium card for D+ and Cabo, you'd better erase these providers.

If you have an 6in1 or origional card, or you experience freezes one of the added providers, you'd also better erase that one, because (of course!) they conflict.

kopietje van AHAC tc-den

ahac (onze hollander) legt uit zoals wij hier ook al beschreven hebben; dat je enkele zenders op MR hebt staan en enkele in de kaart welke konflikten met elkaar hebben...

als je ook nog in de extreme een pacth hebt waarin dan ten derde male gegevens staan wordt het complex om een juiste oplossing te vinden.

nu is de seca2 tit kaart dominant ten opzichte van de MR emulatie dus als je op een nederlandse zender gaat zal der gekeken worden naar de kaart met seca gegevens erop en niet naar de MR met irdeto gegevens erop.. (je weet canal digitaal zendt tweeledig - Multicrypt, namelijk irdeto en seca2)

dat is dus de reden voor wegvallen van je nederlandse zenders

hoe oplossen is lastig maar kan misschien door de MR firmware te editen.

cheers

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen