Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb nog steeds problemen om de keys te wijzigen ik wil het graag leren maar ik snap er gee **** meer van de file word wel heel erg groot als ik hem heb aangepast hij gaat van z'n 6'4 KB naar 46'5 KB help wat doe ik fout confused.gif" border="0

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Leg even uit wat je aanpast en hoe.<BR>Welke editor gebruik je hiervoor enz.<P>Groeten Satkeumes

Geplaatst:

ik probeer de keys te wijzigen van bijvoorbeeld pw. dan ga ik naar de site waar die keys staan ik open EEPromEdit19 of picbined en laadt daar de pic file in dan ga ik naar de provider die ik nodig ben bijvoorbeeld die van pw. dan vervang ik de keys die in de pic file staan door die wat ik van het net heb gehaald en sla hem dan weer gewoon op naar mijn weten dan veranderd de file in groote van 6,4 naar 46,4 kb ongeveer en dan kan ik hem niet meer op het kaartje schrijven

Geplaatst:

via picbined kun je de eepromfile veranderen je kunt de picfile voorzover ik weet niet veranderen via picbined.Als je dat eerst eens doet zal je zien dat de file niet groter wordt. confused.gif" border="0mad.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

ja maar met het andere prog word hij ook wel groter ik snap er niets van

Geplaatst:

Je moet niet de PIC-file veranderen. Alleen de EEPROM-file.<BR>In de PIC-file zul je ook geen providers vinden.<P>Niet direkt zeggen dat je er niets van snapt. Uitproberen hebben we allemaal gedaan en doen we nog steeds. Als je op deze manier bezig bent snap je het straks het beste. Bij iedereen gaat er wel een keer wat mis en niemand lukt alles direkt bij de eerste keer.<BR>Suc6 ermee<BR>Satkeumes

Geplaatst:

bedankt satkeumes ik zal het direct proberen eens kijken of het nu eidelijk lukt

Geplaatst:

de file blijft nu klein en ik kan het kaartje programeren maar nu het volgende euvel het beelt blijft zwart ra ra hoe kan dat moet ik de datum soms ook aan passen. of moet ik de keys die blijven staan vervangen door wat anders want ik heb bijvoorbeeld key 2 ********* en dan key 4 ************ maar dan staat er bij key 3 nog ************ en key 3 heb ik niet

Geplaatst:

gewoon even zoeken naar een andere file staan genoeg op het net.gewoon de links volgen en ziedaar je komt dan tig pagina`s tegen met het gezochte item van jou anders even je e-mail stuur ik je ze wel toe indien je niks kan vinden<BR>GRTZ ERIK rolleyes.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

dat is het hem nou net ik kan de files die ik zoek niet vinden niet bij duck niet bij beamer en nog vele anderen ze werken niet op mij mediamaster 9500 maar als je nog een link weet of weet hoe ik het probleem op kan lossen graag mijn email adres is m.ardesch@hccnet.nl

Geplaatst:

ik snap er echt de bieten niet meer van ik word zo langsame hand gek heb ik het gevoel. inmidels ben ik al 14 dagen op geschoten en ik heb pw nog niet aan het draaien alles draait behalve die ene elke keer goede hoop maar nog steeds niks ik kan nu die eeprom file editten maar dan doet hij nog steeds niks card changed geeft hij en dan weer zwart beeld ben ik soms andere codes nodig in mijn mm 9500 wie kan mij hier mee helpen. of moet ik de pic file ook nog aan passen. je mag me ook mailen op m.ardesch@hccnet.nl please help me frown.gif" border="0frown.gif" border="0frown.gif" border="0frown.gif" border="0frown.gif" border="0frown.gif" border="0confused.gif" border="0

• Moderator
Geplaatst:

als het voor je te moeilijk is met de pic-kaart, koop dan een jupiter-kaart, dan kan je met atmelcrd of cardtuner de keys heel eenvoudig wijzigen zonder problemen.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

Op de bekende sites zijn files genoeg te downloaden.<BR>Kijk hier maar eens bij de links en dan bij The Digital Link Page<P>Moet lukken. Ik neem trouwens aan dat je je ontvanger wel hebt voorzien van DVB2000 soft.

Geplaatst:

ja dat heb ik satkeumes maar ik heb nu inmidels al zo veel files geprobeerd niks werkt die van beamer niet van duck niet van posird en nog vele anderen bij de meeste files blijft bij mij het beeld zwart. maar eigelijk zou ik toch graag weten hoe het zelf aan het draaien krijg B.V.D. laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.