Ga naar inhoud


Gratis schotel en lnb


RobinHood

Aanbevolen berichten


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Lijkt mij toch een normale marketing strategie :--))<BR>@ToxicQ<BR>als mensen problemen hebben met het board en Netscape gebruiken moeten ze maar eens versie 6 downloaden deze lost alle problemen op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We lachen er wel om, maar ik vind het toch een goed teken. Het betekent namelijk dat C+ veel interesse heeft aan de markt voor direkte satelliet ontvangst. Ik kreeg namelijk de indruk dat klanten met een kabel aansluiting bevoorrecht werden. wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook als 1 van de weinige zo een folder gehad opzich niks mis mee een maand gratis canal + ik denk toch dat er een hoop mensen even bellen en dan dan toch nog maar een abbootje nemen of misschien vergeten ze wel een briefje te sturen aan het eide van de maand en dan hebben ze in 1 keer een jaar abbonnement aan de broek hangen.<BR>maar toch ik vindt het wel een leuke actie. tongue.gif" border="0

VU+DUO

Dreambox 7000

Dreambox 500

Dreambox 600 PVR

Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost

Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp het aanbod niet helemaal:<P>"..Canal + gaat via hun dealers klanten een gratis lnb en schotel aanbieden als ze naast hun seca-boxje een abo er bij nemen.."<P>Indien je dus bij een geselecteerde dealer een door C+ goedgekeurde tuner koopt krijg je de schotel en LNB er gratis bij op kosten van C+ ? indien je een C+ abonnement afsluit.<P>Dat is dan toch leuk voor diegene die graag een seca-doos en abbo willen ? of zie ik dat verkeerd ?<P>Ik zou echter aanraden om een Humax ofzo te kopen, maar ja daar zal de aanbieding niet voor gelden ?<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dit een strategie is van c- om het kijken met GW-cards e.d. tegen te gaan.<BR>Nu levert de handelaar de LNB ook al vaak gratis bij een ontvanger. Het wordt nu voor de handelaar aantrekkelijker om een LNB mee te verkopen i.p.v. een blanco kaart plus programmer. <P>Ook het aanbieden van 1 maand gratis c- past in deze strategie. Mogelijk dat c- ervan uitgaat dat als je hierop niet ingaat, je mogelijk een geprogde kaart hebt.<BR>Zodoende kunnen ze inschatten hoeveel mensen een zo'n kaart hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...