Ga naar inhoud


Gratis schotel en lnb


RobinHood

Aanbevolen berichten


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat IK schandalig vind is dat ik al sinds 1991 (12 december) lid ben van Canal +! Ik heb hier een Seca abo op mijn kaart na omzwervingen via D2Mac, Videocrypt II, Irdeto. Krijg ik ook zo'n mooie brief dat NOG GEEN LID BEN?!? Het bewijst ten meer dat hun administratie van geen kant deugt!! Kan er eigenlijk helemaal niet om lachen en ben zelfs redelijk pissed...Dat kan nog leuk worden met de kaartwissel straks....<P>Ga ze nu meteen eens even bellen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gebeld met Canal Digitaal Satelliet (alsof ik een nieuw ABO wilde afsluiten! Gaat namelijk heel snel dan daar in Hilversheem). Heb de persoon uitgelegd dat ik als betalend lid van C+ (de enige in NL?) me knap erger aan de 'standaard' brief. Een hoop gestamel daar aan de lijn. Blijkt de brief gekoppeld aan de recente aanvraag van nieuwe SmartCards. Het was even te moeilijk om te kijken of de geadresseerde wellicht al lid is!! Een erg stomme actie dus..Heb ze gevraagd of de kaartwissel ook zo 'vlekkeloos' gaat verlopen. De man stamelt: "Da's toch pas in februari???"...Hmmmmm dat weet ik dan ook weer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

...Omdat ik geen kabel heb (en wil) en ik op zich best tevreden met het pakket. Signaal kwaliteit is perfect en ik mag 's avonds laat ook graag een film zien...NOS TT is 's nachts zo saai... smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

...zullen we wedden dat die 'trekking' pas wordt gedaan onder de 'gelukkigen' die na die maand abonnee van Canal Digitaal blijven?? Ze zetten met die brief bestaande leden lelijk in de kou! (Heb ik ze verteld ook)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kreeg net een folder over de post van C+<BR>met de mededeling:<P>ik heb een geweldige verrassing:u kunt tot 1 oktober helemaal gratis kennismaken met onze kwaliteitszenders!<BR>Daarom bied ik u als een van de weinigen in Nederland een maand lang gratis CANAL+<P>Nu bellen is morgen al gratis CANAL+ kijken.<BR>Het kost u niets en loopt geen enkel risico.<P>Nou ik hoef niet te bellen want mijn ontvanger doet het toch wel. laugh.gif" border="0 <P>ik wist niet dat ze kwaliteitszenders hebben? shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...