Ga naar inhoud


router stopt tijdens uploaden (filesharing)


Gast meneerstudent

Aanbevolen berichten

Gast meneerstudent

ja mensen mijn eerste berichtje.

sinds een jaartje of 2 klapt mijn router er regelmatig uit nou ben ik erachter gekomen dat telkens tijdens het uploaden (filesharing) de router het begeeft nou had ik de vraag hoe ik dit kan oplossen of moet ik een nieuwe router aanschaffen. alvast bedankt voor uw medewerking.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je een losse modem en router of is het een combinatie van ADSL modem en router?

 

Indien het eerste: Heb je het probleem dan ook als je het modem direct aan de gebruikte computer hangt?

 

Indien het tweede: Weet je zeker dat het het routinggedeelte is? Valt het ding echt helemaal uit of is het gewoon de DSL-lijn die zichzelf reset omdat je een slechte kwaliteit lijn hebt die teveel errors genereert wanneer je flink aan de lijn aan het trekken bent?

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Behalve het knijpen van de uploadsnelheid kun je ook eens proberen het maximum aantal connecties te verlagen. De snelheid kunnen de meeste routers wel aan, maar het zal niet de eerste router zijn die over de nek gaat van teveel connecties tegelijk.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EL PIÑO
. . . . Behalve het knijpen van de uploadsnelheid kun je ook eens proberen het maximum aantal connecties te verlagen. De snelheid kunnen de meeste routers wel aan, maar het zal niet de eerste router zijn. . . .


Dit is ook een XP-"foutje". Standaard kan XP (SP2) maar 10
connecties aan, daar is een hack voor om dit aantal op een
hoger getal te zetten. Een voorstel van de schrijver van de
patch is 50.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...