Ga naar inhoud


Nederlandse commerciële zenders ontvangen in Zuid Afrika


Pimmie-k

Aanbevolen berichten


Pim,

 

De Nederlandse commerciële zenders zenden enkel uit via Astra voor West-Europa. Dat is echt onmogelijk te ontvangen via de schotel in Zuid-Afrika.

 

Het enige wat gaat lukken volgens mij is BVN via Multichoice.

 

meer info op de bvn-pagina's wat je juist nodig hebt

http://www.bvn.nl/ontvangst/regio_informatie/zuidelijk_afrika

 

groeten,

 

Pieter

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een forum over Zuid Afrika las ik vandaag het volgende:

"Vandaag voor het eerst alle nederlandse commerciele zenders LIVE in Kaapstad aan het kijken lekker lui op de bank"

Helaas nog geen reactie van de schrijver ontvangen.

 

BVN hebben we hier inderdaad.

 

groeten uit de bush,

 

Pim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pim,

 

Het is wel mogelijk denk ik via internet. Dat is dan zogenaamd via een Slingbox die in Nederland staat.

 

Dit wordt dan misschien wel prijzig omdat je continue een internetverbinding nodig hebt. Weet dat er sommige zo naar Amerikaanse zenders in Nederland kijken.

 

Ken zelf deze apparatuur niet.

 

Pieter

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

met een slingbox moet dit mogelijk zijn,als je daar een goede breedband internet hebt.

ik gebruik het zelf,ik ben in het ziekenhuis,en kijk via een slingbox naar de ip zenders.let echter wel op als je op een of andere kant een gelimiteerde volume heeft,gebruikt nog wel data.kijk echter ook,als je ontvanger werkt op de afstandsbediening van de slingbox.

succes

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...