Ga naar inhoud

Zenderlijsten en frequenties

Nieuwe zenderlijsten en frequentie-updates!

7.064 onderwerpen in dit forum

1. landscape channel

• 5 reacties
    • 1,1k weergaven
  2. Humax Settings Updated 16.12.03

• 0 reacties
    • 612 weergaven
    • 1 reactie
    • 520 weergaven
  3. Mundovision

• 0 reacties
    • 489 weergaven
    • 4 reacties
    • 474 weergaven
    • Sat4all vriend

beacon frequentie ontvangen

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 753 weergaven
    • 0 reacties
    • 683 weergaven
  4. Non Stop muziekkanalen

• 0 reacties
    • 619 weergaven
  5. over providers

• 0 reacties
    • 1,4k weergaven
  6. reggae radio kanaal

• 0 reacties
    • 1,3k weergaven
  7. nog een poging:lijst nokia9800 draaibaar

• 2 reacties
    • 655 weergaven
    • 5 reacties
    • 2,9k weergaven
  8. satellietblaadje

• 1 reactie
    • 561 weergaven
  9. wie kan er

• 3 reacties
    • 708 weergaven
  10. Xmas radio

• 5 reacties
    • 957 weergaven
    • 2 reacties
    • 701 weergaven
    • 4 reacties
    • 747 weergaven
  11. over new provider hong kong

• 1 reactie
    • 602 weergaven
  12. tv sport roumenie op sirius - geen geluid

• 0 reacties
    • 1k weergaven
  13. etno tv

• 9 reacties
    • 810 weergaven

• ja dat weet ik ..dreambox is gestopt .. helaas 
    • Het ia in wezen een portofoon. Alleen loopt de communicatie via het GSM netwerk en niet rechtstreeks via een VHF frequentie.   Portofoons worden in besloten gebruikersgroepen toegepast, bijvoorbeeld bij beveiliging van evenementen.   Aangezien je geen deel uitmaakt van een gebruikersgroep zal het op jouw portofoon stil blijven.
    • Het werkt hier, maar wegens geen contact personen, het zenden en ontvangen nog niet getest.
    • Ik merkte van de week dat o.a. Dorcel TV maar ook Vixen uit mijn transponderlijst van de Hotbird c.q. Astra 19,2 waren verdwenen.  Ze zijn overgestapt op nieuwe freuenties.  De nieuwe Dorcel zenders komen ongestoord binnen, echter de Vixen HD op 12324 V geeft de nodige problemen.  De ontvangstkwaliteit staat op dezelfde waarden bij het uitlezen van alle drie de zenders.  Maar de Vixen HD geeft minuutje goed mooi strak HD beeld, om dan compleet op zwart te gaan, en vervolgens als gestoord weer terug te komen in de bekende blokjes- en streep vorming, zoals je wel kent van een overtrekkende zware onweersbui.  Dit blijft zich constant herhalen.  Ook de zender opnieuw handmatig inlezen op de ontvanger brengt geen verbeteringen.  Iemand een idee wat deze storing veroorzaken kan?  Maak dat bij geen andere zender zo extreem mee.  
    • Snap ik, maar dat ding is inmiddels zo antiek dat je beter voor weinig een E2 boxje kunt scoren. Ik zou in die hele Dreambox serie niet meer investeren. Ze bestaan niet meer...
  • Nieuwe aanmaken...