Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.933 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 537 weergaven
    • 0 reacties
    • 353 weergaven
    • 0 reacties
    • 229 weergaven
  1. [24.5ºW] In een rugby stadion

• 2 reacties
    • 243 weergaven
    • 0 reacties
    • 358 weergaven
    • 0 reacties
    • 237 weergaven
  2. [08ºW] Reporter sky tg24

• 0 reacties
    • 256 weergaven
    • Sat4all vriend

[02ºE] Gebouw van Manchester Evening News

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 457 weergaven
    • Sat4all vriend

[21,6°E] FL/RCE/CNBC (zwak signal)

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 787 weergaven
  3. [10ºE] Sport boksen

• 0 reacties
    • 318 weergaven
  4. [10ºE] Kaart Ralio+

• 0 reacties
    • 308 weergaven
    • 0 reacties
    • 215 weergaven
    • Sat4all vriend

[18°W] perscnferentie Duits

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 389 weergaven
    • 0 reacties
    • 238 weergaven
  5. [24.5ºW] BBC reporter

• 0 reacties
    • 254 weergaven
  6. [24.5ºW] Engelse reportster

• 0 reacties
    • 207 weergaven
    • 0 reacties
    • 387 weergaven
    • 0 reacties
    • 379 weergaven
    • 0 reacties
    • 256 weergaven
    • Sat4all vriend

[53°E] camera in presconfereniezaal

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 281 weergaven

• Ik kon deze zenders niet kijken maar wel een handvol videoclipzenders via 28.2 graden. Ik wissel dit af met Youtube (reclame loopt door op de HDMI ingang) maar ze hebben verschillende eigenschappen;   Youtube is uiteraard HD maar veel oudere videoclips zijn gewoon in SD kwaliteit dus zou er alleen met bewerking een hogere resolutie mogelijk zijn. Of dat een verschil maakt laat ik in het midden.   Youtube biedt direct wat je zoekt en haakt daarop in. Er wordt wel andere muziek voorgesteld die je niet zelf kiest maar het ligt veelal in de buurt.   Lineaire videoclip zenders komen met grotere verassingen die je ontzettend lang niet hebt gehoord. Waar je dus zelf nooit opkomt om te zoeken. Misschien werkt dit argument niet bij jongeren die gewoon veel minder muziek kennen van vroeger.   Lineaire videoclip zenders lopen beter door als je het als behang aanzet en geen bemoeienis/ bediening wil. Als ik dat wel wil: Ik kan wegzappen bij reclame wat bij Youtube (hier) niet kan. Dit geldt alleen bij de 28.2 zenders en is natuurlijk geen argument waarvan deze zenders kunnen leven..
    • Dan toch maar goed nadenken bij het stemmen op de partij programma's binnenkort.
    • Ik zag dat het alleen kon met toyota's van voor 2023 nu hebben ze allemaal hardware en software veranderingen. Je kan wel bij die van voor 2023 een tweede startonderbreker laten inbouwen begreep ik van een artikel in de Telegraaf https://www.telegraaf.nl/video/met-deze-truc-wordt-de-meest-gestolen-auto-van-nederland-gejat/77350444.html  
    • Een half-half oplossing misschien? Dwz alleen Belgisch voetbal?
    • 30°W 12580 V 7200 Aut  ID: E-400  02
  • Nieuwe aanmaken...