Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.934 onderwerpen in dit forum

1. [10ºE] Reporter (foto)

• 1 reactie
    • 337 weergaven
    • 0 reacties
    • 277 weergaven
    • 0 reacties
    • 307 weergaven
    • 0 reacties
    • 458 weergaven
    • 0 reacties
    • 232 weergaven
  2. [08ºW] President Sarkozy

• 0 reacties
    • 411 weergaven
    • 0 reacties
    • 176 weergaven
  3. [10ºE] Sudwind

• 1 reactie
    • 285 weergaven
    • 1 reactie
    • 291 weergaven
    • 0 reacties
    • 290 weergaven
  4. [10ºE] redding

• 0 reacties
    • 301 weergaven
    • 0 reacties
    • 253 weergaven
    • 0 reacties
    • 314 weergaven
    • 0 reacties
    • 456 weergaven
    • 8 reacties
    • 632 weergaven
    • 0 reacties
    • 344 weergaven
    • 1 reactie
    • 322 weergaven
    • 0 reacties
    • 361 weergaven
    • 0 reacties
    • 296 weergaven
    • 1 reactie
    • 423 weergaven

• De kanalenlijst bepaalt niet hoe je EPG eruit komt te zien.
    • Vraag die kennis eens om de configuratie bestanden oscam.conf, oscam.user en oscam.server
    • hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** Eutelsat Hot Bird 13F/G - 13°Oost: het lijkt er op of transponder 11.642 h 27.500 fec 3/4 8PSK wordt geleegd , bijna alle zenders zijn verplaatst naar andere transponders. Türksat 6A - 42° Oost: turksat heeft de dekkingsgebieden eindelijk gepubliceerd op hun website. het lijkt er op dat e.a. niet goed is gegaan betreffende de westbeam, zal nog wel worden aangepast https://uydu.turksat.com.tr/tr/uydu-kapsama-alanlari Astra 3C - 23,5° Oost: Telecommunicatiebedrijf Telekom Srbija lanceert geleidelijk nieuwe programma's op zijn twee onlangs geactiveerde transponders voor zijn DTH-platform m:SAT TV. Beide pakketten zenden nationale en internationale programma's van verschillende genres uit. Alle zenders zijn correct gecodeerd door de Conax- en Nagra MA-systemen. 12.304 h 30.000 fec 3/4 8PSK: Euro Cinema 2/4, Crime&Investigation, Happy Muzika, Prva Plus, Travelxp, Cartoon Network, FilmBox Premium, Jim Jam, LFCTV, Timeless Dizi Channel, BBC News, Elita live 2/4, Epic Drama en Rai 1 12.246 v 30.000 fec 3/4 8PSK: Cartoonito, Kuvo TV, NBA TV, Private TV, Sci-Fi Channel, Euro Cinema 1, Euro Cinema 2, Fashion TV, Love Nature, MTV 00s, Prva Kick, Skymusic Entertainment, Elita live 1/3, France 24 en TVE International
    • Op 17 juli kondigde satellietoperator SES (Astra) de voltooiing aan van de overname van Intelsat , waarmee het een nog sterkere wereldwijde satellietoperator werd met een uitgebreide vloot van 120 satellieten   https://www.ses.com/press-release/ses-completes-acquisition-intelsat-creating-global-multi-orbit-connectivity
    • Dank je wel, ja het is werkelijk voor mijn moeder, daarom wist ik niet wat ze gedaan heeft.   Vertalen kan eventueel via Google Translate, dus even uitzoeken.   Het lijkt erop dat ze het account via haar eigen account aangemaakt heeft, zeker ben ik er niet van, maar Facebook zit op haar mobiele telefoon, vandaar dat ik denk dat ze het daar per ongeluk iets aangeklikt heeft, ik ga het later proberen, het gaat al enige tijd niet zo lekker met mij, ik heb nauwelijks energie.      
  • Nieuwe aanmaken...