Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.978 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 370 weergaven
    • 0 reacties
    • 457 weergaven
    • 0 reacties
    • 448 weergaven
    • 0 reacties
    • 237 weergaven
    • 0 reacties
    • 281 weergaven
    • 0 reacties
    • 265 weergaven
  1. [10ºE] Tafeltennis

• 0 reacties
    • 264 weergaven
  2. [10ºE] meeting U.N. 1 2

• 19 reacties
    • 3,6k weergaven
  3. [10ºE] Paardensport

• 0 reacties
    • 343 weergaven
    • 0 reacties
    • 372 weergaven
    • 3 reacties
    • 535 weergaven
    • 0 reacties
    • 227 weergaven
    • 0 reacties
    • 296 weergaven
    • 3 reacties
    • 338 weergaven
    • 0 reacties
    • 303 weergaven
    • 1 reactie
    • 835 weergaven
  4. [24.5ºW] Spaanse reportster

• 0 reacties
    • 340 weergaven
  5. [16ºE] Afghanistan?

• 0 reacties
    • 295 weergaven
    • 1 reactie
    • 349 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,8k weergaven

• atv Avrupa HD en A Haber HD zijn bij mij nog steeds de sterkste signalen op 42e. De TRT feeds zijn voor mij precies hetzelfde. Alleen jammer dat de symbol rate van atv zo laag is...
    • Het is een open source muziek bibliotheek, handig als je zelf een muziekserver wil opzetten met radiostations zonder voor elk station zelf de stream-url te moeten opzoeken en updaten wanneer die verandert. Het is een open source alternatief voor portals zoals bijv. TuneIn of Airable. Als jouw internetradio plots niet meer werkt omdat het portal dat de streams aanlevert ophoudt te bestaan of de overeenkomst met de radiofabrikant verbreekt, dan kan Radio Browser jouw internetradio weer een reden van bestaan geven.
    • bouwvakkers zijn woordblind this side up begrijpen ze niet eens     en daarmee is ook de helft verkeerd aangebracht bij steenwol of glaswolplaten zelfs een ernstige fout   tja kwaliteitsborging Nederland
    • gevonden op www  Om het Samsung tv-scherm uit te schakelen of een screensaver te tonen tijdens het radioluisteren, gebruikt u de Ambient Mode voor sfeerbeelden (via Samsung.com en www.aiscreen.io.en2nl.search.translate.goog). Voor echt uitgeschakeld beeld, zoekt u in de instellingen naar opties voor "Scherm uit" of "Afbeelding uit" (via Best Buy). De screensaver start automatisch ter bescherming, maar kan niet volledig worden uitgeschakeld (via Samsung Ambient Mode: Druk op de Home-knop, selecteer Ambient Mode om foto's of kunst weer te geven terwijl de radio speelt.
    • What is radio-browser? ja ik vind niet direct een duidelijk antwoord als ik eerlijk ben snap ik hun uitleg niet, waarom ga ik dat allemaal verzamelen? Om er nooit naar te luisteren? Dan moest ik 500 jaar oud worden om er dan een ervaringswaarde aan te kunnen toekennen!   Sinds 2010 gebruik ik internet radio en heb eens een keer of vier vijf nieuwe streams gevonden die bij me passen, overigens radio Maria en radio Bloemendaal is er niet bij. 😜
  • Nieuwe aanmaken...