Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.979 onderwerpen in dit forum

1. [04.8ºE] Feed ? [foto]

• 0 reacties
    • 361 weergaven
  2. [12,5ºW] Moskee [foto]

• 0 reacties
    • 454 weergaven
  3. [12,5ºW] Draaideur [foto]

• 0 reacties
    • 482 weergaven
  4. [10ºE] Slingers [foto]

• 1 reactie
    • 436 weergaven
    • 1 reactie
    • 277 weergaven
  5. [16ºE] Tennis [foto]

• 0 reacties
    • 350 weergaven
    • 0 reacties
    • 391 weergaven
  6. [01ºW] Loten [foto]

• 0 reacties
    • 399 weergaven
    • 0 reacties
    • 386 weergaven
  7. [07ºE] Bouwplaats [foto]

• 0 reacties
    • 412 weergaven
  8. [07ºE] Worstelen ? [foto]

• 0 reacties
    • 349 weergaven
  9. [10ºE] Reporter wacht [foto]

• 0 reacties
    • 246 weergaven
    • 0 reacties
    • 348 weergaven
    • 0 reacties
    • 402 weergaven
    • 0 reacties
    • 331 weergaven
    • 0 reacties
    • 401 weergaven
  10. [10ºE] Op station [foto]

• 0 reacties
    • 360 weergaven
    • 0 reacties
    • 283 weergaven
  11. [10ºE] bijeenkomst

• 0 reacties
    • 302 weergaven
    • 1 reactie
    • 327 weergaven

• Beste @opie wordt tijd dat je je handtekening aanpast met welke apparaten jij ontvangt 😁   Maar dat terzijde, 15 jaar oude receivers kunnen toch al last krijgen van oude capacitators (ELCO) die bol staan en daarom randje boord signaal en spanning door geven OF NIET MEER. Dat constaterende zou je kunnen laten doormeten bij jouw lokale Repair café en eventueel middels nieuwe ELCO's plaatsen weer voor een aantal jaren het apparaat aan de praat houden.   Anders moet je het apparaat bij recubel of soortgelijke inleveren en voor een nieuwe gaan.  
    • Uiteindelijk het probleem opgelost!   Andere coax kabel genomen en direct op de receiver aangesloten, toen kreeg ik beeld.   Blijkt een coax verbinding slecht te zijn - ging werken als een condensator - dus wel signaal, maar geen gelijkspanning doorgeven na het instellen van de schotel. Hierdoor dacht ik dat de coax verbinding prima in orde was!   Iedereen heel hartelijk bedankt voor het meehelpen oplossen van mijn probleem!   Groeten uit een zonnig Spanje (Catral)   Bram
    • Zoals de skew nu staat - kijkend naar de satelliet - tegen de klok in op -20 graden, heb ik beeld.   Alleen na optimaliseren valt het beeld weg, ook als ik met de hand wat probeer bij te stellen, krijg ik geen beeld meer.   Ik moet even wachten op iemand hier met een multimeter, dan kan ik meten of ik spanning heb, met of zonder signaal.
    • slecht weer slechte lucht op komst  
    • Tja, ik weet niet hoe Travel-Vision het in de handleiding beschrijft wat een positieve of een negatieve skew is maar jij moet de lnb met de wijzers van de klok meedraaien als je achter de lnb staat.
  • Nieuwe aanmaken...