Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.942 onderwerpen in dit forum

1. [39ºE] reportster wacht

• 0 reacties
    • 279 weergaven
    • 0 reacties
    • 260 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 701 weergaven
    • 0 reacties
    • 375 weergaven
  2. [08ºW] Snooker

• 0 reacties
    • 406 weergaven
    • 0 reacties
    • 413 weergaven
    • Sat4all vriend

[08ºW] De eerste Sky News HD Feeds!

• Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 910 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 377 weergaven
    • 0 reacties
    • 330 weergaven
  3. [08ºW] ijshockey

• 0 reacties
    • 327 weergaven
    • 0 reacties
    • 577 weergaven
    • 0 reacties
    • 255 weergaven
    • 1 reactie
    • 345 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 398 weergaven
    • 0 reacties
    • 410 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 343 weergaven
    • 0 reacties
    • 339 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 417 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 452 weergaven
    • Sat4all vriend

[7,8°W] Telecom 2D : Cricket uit Engeland

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 321 weergaven

• Interessant deze antennes. Ik heb eind jaren 60 en later er heel wat geplaats voor vrienden en kennissen. Voornamelijk om de Duitse UHF tv zenders in het westen ( Den Haag en omgeving. te ontvangen.) Waar ik niets meer van kan terug vinden zijn de loglopers (Tewea als ik mij goed herinner, later Phlips). Die bestond aanvankelijk (de Tewea) uit in  trapezium gevormde platte aluminium platen. Daar waren meerdere uitvoeringen van. De versterking was zeer goed, alleen een slechte afscherming aan de achterkant. Dat was een probleem als er een zender in tegengestelde richting op de zelfde frequentie zat. Kan geen enkele afbeelding meer vinden van deze opmerkelijke antennes. 
    • En tegelijkertijd is elke mogelijke deur gesloten om je series op te nemen en tegelijk de ellelange reclameblokken door te spoelen.   Ik hoorde vorige week op vakantie nog een Nederlandse podcast waarin men reclameblokken besprak in streamingdiensten. Een van de sprekers gaf de terechte opmerking dat de illegale aanbieders (torrents,...) naar een lager pitje geschoven zijn vanwege het gebruiksgemak, de goeie prijs en het ontbreken van reclame. Tevens heeft dat het succes van de streamingdiensten geboost. Wat heb je er nog aan als je straks op elk platform meer reclame zit te kijken ipv content...   Wat mij betreft is het allemaal terug in het voordeel van de illegaliteit aan het gaan.
    • Nee, dat is Doorgelust vanaf...   Maar @skippie1770 het kan geen kwaad ze allebei hetzelfde (dus de eerste instelling) in te stellen.
    • TurkmenÄlem MonacoSat - 52°E: 10887 V 27500 2/3  ID: Sima HD   terug
    • 28,2°E 12511 H 7200 Aut  ID: E-266 8MM Via2
  • Nieuwe aanmaken...