Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.942 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 212 weergaven
    • 5 reacties
    • 562 weergaven
    • 0 reacties
    • 427 weergaven
    • 0 reacties
    • 247 weergaven
    • 0 reacties
    • 368 weergaven
    • 6 reacties
    • 660 weergaven
    • 2 reacties
    • 195 weergaven
    • 8 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 235 weergaven
    • Sat4all vriend

[07ºE] Mooi beeld van Washington (DVB-S2)

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 233 weergaven
    • 0 reacties
    • 376 weergaven
    • Sat4all vriend

[07ºE] Testbeeld : Japanees zwembad ?

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 286 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 344 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 469 weergaven
    • Sat4all vriend

[07ºE] Reporter voor ORF

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 349 weergaven
    • Sat4all vriend

[07ºE] Reporter met mooie achtergrond

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 312 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 332 weergaven
    • Sat4all vriend

[07ºE] Reporter BEVRT2 in DVB-S2

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 230 weergaven
    • 2 reacties
    • 255 weergaven
    • 0 reacties
    • 296 weergaven

• en zo ontstaan er dus oorlogen  Ipv. dat beide partijen water bij de wijn doen en samen tot een oplossing proberen te komen zetten ze beide een streep in het zand en gaan dreigen en schieten als er iemand overheen durft te komen. Dan kun je wel zeggen dat het altijd allemaal zo is geweest maar kijk eens naar deze kaarten dat laat toch wel heel wat anders zien. en het UN plan uit 1947-1948 om de joden een eigen land te geven laat toch echt wel zien dat Israël later de westelijke Jordaanoever en andere gebieden heeft bezet en niet dat het altijd al van hun is geweest, daar hebben altijd al andere mensen gewoond die zich Palestijnen hebben genoemd. En dan kun je wel zeggen "ja ja ammehoela,..... het zijn gewoon arabieren" maar vroeger liepen hier Neanderthalers rond, later werden dat Germanen zoals de Friezen, Saksen en Bataven, zijn wij dan ook geen Nederlanders zoals volgens jou de Palestijnen geen Palestijnen zijn?    Want je kunt wel een heel verhaal op gaan hangen over de historie, maar leg dan ook even uit hoe het kan dat Jeruzalem zowel voor de joden en hun religie van groot belang is, maar tevens historisch gezien en voor hun religie ook van groot belang is voor de Palestijnen en dat beide partijen er niet voor terug deinzen om voor hun religie een ander de kop in te slaan?     Ik zou dat heel simpel op gaan lossen als ze er onderling niet uit kunnen komen nl. de Israëlieten kunnen hun heilige zaken meenemen naar een plek wat ze willen en de Palestijnen kunnen hun heilige zaken meenemen naar hun gewenste plek en daarna gaat er een bulldozer overheen en wordt het niemandsland waar voor beide partijen niets heiligs meer aanwezig is. Even door de zure appel heen bijten en maak er een leuk park oid. van war beide partijen van kunnen genieten maar wel een probleem waar ze al honderden jaren om vechten opgelost.   Dacht dat ik al wel eens eerder heb opgemerkt dat religie al eeuwenlang doodsoorzaak nr. 1 is en dat is het nu nog steeds, daar kan geen Corona epidemie tegenop.    nou................ dat zou wel kunnen betekenen dat je Amsterdammers als buren zou krijgen en of je daar dan zo blij mee zou zijn 😁
    • Ik denk dat het vergelijkbaar is met o.a. Kathrein AOP serie. Brilletjes in plaats van ronde buis elementen zodat de antenne iets beter breedbandig wordt.    
    • Ja er is wel iets veranderd aan de Astra 23,5 maar dat is eind vorig jaar al gebeurt. Vandaar dat ik vroeg of je 2 weken geleden geen problemen had. Eind vorig jaar zijn de zenders van Canal Digitaal overgezet op een andere satelliet met een andere footprint maar die wel op dezelfde positie hangt op de Clarkebelt. Maar het blijkt dus dat je daar geen problemen mee hebt gehad. Maar plaats eens een foto van je schotel, misschien dat we daar toch iets onjuist aan kunnen zien.
    • Ik bedoelde een ( wat men blijkbaar noemt )  : "stopcontact schakelaar" Erg handig voor al dit soort apparaten die geen echte schakelaar hebben, zoals mijn printers ook. NB alleen te gebruiken voor lichte gebruikers, geen kachel of wasmachine.
    • Ik zie het helemaal zitten. Amsterdam onder water net als Urk. En m'n huis 10 miljoen voor de kinderen want ver boven water.😎 Niet dat ik er ooit iets aan heb. Het is wat.
  • Nieuwe aanmaken...