Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.948 onderwerpen in dit forum

1. [10ºE] De Paus

• 1 reactie
    • 298 weergaven
  2. [10ºE] paardensport

• 0 reacties
    • 323 weergaven
    • 0 reacties
    • 202 weergaven
    • 0 reacties
    • 224 weergaven
    • 0 reacties
    • 244 weergaven
    • 2 reacties
    • 492 weergaven
    • 0 reacties
    • 430 weergaven
    • 0 reacties
    • 218 weergaven
  3. [10ºE] zaalvoetbal

• 0 reacties
    • 225 weergaven
  4. [24,5W] autorace met porches

• 0 reacties
    • 553 weergaven
  5. [12,5ºW] rugby uit Frankrijk

• 0 reacties
    • 248 weergaven
    • 0 reacties
    • 267 weergaven
  6. [12,5ºW] zaalvoetbal

• 0 reacties
    • 218 weergaven
    • 0 reacties
    • 377 weergaven
  7. [01ºW] handbal uit denemarken

• 0 reacties
    • 243 weergaven
    • 0 reacties
    • 223 weergaven
    • 0 reacties
    • 314 weergaven
    • 1 reactie
    • 316 weergaven
    • 2 reacties
    • 483 weergaven
    • 0 reacties
    • 365 weergaven

• @OFDM QUOTE  Bij binnenkomst is zelfstandigheid (zonder zorgindicatie) een voorwaarde. UNQUTE Kom ik niet voor in aanmerking, iedere week komt Vivium bij me langs en iedere week komt een schattige lieve vrouw van Vitaal om mijn huis schoon te maken en vuilnis weg te gooien.   In ieder geval dank ik je voor het meedenken.   Als ik die verzorging niet had gehad had ik me meteen aangemeld, ik ben immers korporaal geweest. Nogmaals dank voor het meedenken.   @Mrbeam Bedankt voor je reactie. @dutchandrew Ik kan wel tegen een geintje.😁   @ceesv Ja, heb ik op TV gezien, maar daar zijn oplossingen voor: je bestelt gewoon bij Jum** en sterke drank vraag je aan je verzorgster. VWB tabak laat ik mijn verzorgster het in Duitsland halen Ik geef haar dan €200 voor bezorging, iedereen verdient er aan. (een pakje zwarte shag kost hier €27,00 en in de mof €15,00 Ik koop 4 sloffen.   Groetjes man, D-box
    • Eh, wees voorzichtig met wat je wenst.   https://wos.nl/nieuws/artikel/verbod-op-sterke-drank-in-seniorenflat-een-advocaatje-tijdens-de-bingo-is-dat-dan-zo-erg
    • Ik ben sinds half maart weg bij CD. Ik was zeer ontevreden over de onzin die ze mij verkochten. Ongeveer 2 jaar geleden waren er een paar zenders bijgekomen die ik echter niet kon bekijken. Het bleek, dat mijn module met smartcard deze zenders niet konden openen. CD bood mij tegen uitsluitend de verzendkosten een nieuwe Smartcam met geïntegreerde smartcard aan, en dit werkte inderdaad goed. Maar afgelopen najaar begon het beeld steeds te blokken. Omdat dit probleem bij alle zenders optrad, dacjt ik dat het aan mikn signaal lag. Omdat de kabels al aardig oud waren, besloot ik alles te vervangen, ook al had ik een gped signaal. Het probleem verdween dan ook niet, en ik ontdekte inmiddels dat het aan die nieuwe smartcam van CD lag. Want op een dag trok ik die er even uit  CD zenders op zwart, maar op alle overige free to air zenders geen blokvorming meer. Toen ik de module weer in de tc stak, had ik weer blokvorming op alle zenders. Ik deed mijn beklag bij CD, en daar vroeg men welke tv ik had. Ik heb een oled-tv van Sony. Toen zei men, dat mijn tv niet geschikt was. Ook al vertelde ik, dat ik al een jaar probleemloos had gekeken, volgens CD was mijn tv niet geschikt! Ik heb toen mijn abonnement voor satellietontvangst opgezegd en ging verder met alleen de app van CD. Na wat zoeken ontdekte ik dat ik via Odido, waar ik al glasvezel internet van heb, voor hetzelfde geld tv kon kijken. En nu heb ook weer Discovery en Eurosport 1 en 2. Bovendien ook nog Animal Planet! CD is voor mij nu alleen maar geschiedenis. En bij zware regen blijf ik nu gewoon sigmaal houden. De schotel blijft, want via Odido of welke andere provider dan ook, kan ik geen ITV of die vele andere zenders uit Engrland ontvangen.
    • Er is niet een "overheid" die alles (fout) heeft gedaan. Het wordt vaak zo genoemd in de volksmond maar het zijn uiteindelijk besluiten die het gevolg zijn van door ons gekozen politiek leiders. Ik ben het met je eens dat de bejaardenhuizen niet afgebroken hadden moeten worden. In elk geval niet zoveel! Was dit een idee van de VVD? Ik lees overigens wel dat er initiatieven worden ontwikkeld terug in die richting.   Toevallig hoorde ik recent van een bejaardenhuis dat wordt afgebroken voor nieuwbouw. In diezelfde buurt staat het mooiste bejaardenhuis van Nederland: Het militair tehuis Bronbeek in Arnhem. Daar mogen ex militairen wonen en het is tevens museum. De bewoners kunnen spontaan met museum bezoekers praten als ze daar zin in hebben. Er is een medische dienst intern en gezamenlijk eten en ontspannen. Een schotel mogen ze niet plaatsen trouwens.   https://www.bronbeek.nl/wonen
    • Idd, die bejaadenhuizen hadden nooit geloopt mogen worden. Nu rijden er allemaal mensen rond om ouderen thuis te verzorgen. Bij m'n ouders 2x per dag iemand. Daarnaast een schoonmaakster/hulp voor een halve dag en een tuinman die zwart ingehuurd wordt.
  • Nieuwe aanmaken...