Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.948 onderwerpen in dit forum

1. [12,5ºW] Bij de kaak chirurg

• 0 reacties
    • 439 weergaven
  2. [01ºW] Handbal dames

• 0 reacties
    • 342 weergaven
  3. [07ºE] aankondiging feeds

• 0 reacties
    • 381 weergaven
    • 0 reacties
    • 361 weergaven
    • 0 reacties
    • 292 weergaven
  4. [10ºE] verslaggever wacht

• 1 reactie
    • 336 weergaven
  5. [16ºE] testcard D 429

• 0 reacties
    • 419 weergaven
  6. [10ºE] op straat wachten

• 1 reactie
    • 248 weergaven
  7. [10ºE] testcard

• 0 reacties
    • 337 weergaven
    • 0 reacties
    • 439 weergaven
    • 0 reacties
    • 293 weergaven
    • 0 reacties
    • 183 weergaven
    • 0 reacties
    • 575 weergaven
    • 0 reacties
    • 208 weergaven
  8. [10ºE] reporter

• 0 reacties
    • 305 weergaven
    • 0 reacties
    • 275 weergaven
    • 5 reacties
    • 688 weergaven
  9. [10ºE] duits voetbal

• 0 reacties
    • 260 weergaven
    • 0 reacties
    • 238 weergaven
    • 0 reacties
    • 654 weergaven

• Idd, die bejaadenhuizen hadden nooit geloopt mogen worden. Nu rijden er allemaal mensen rond om ouderen thuis te verzorgen. Bij m'n ouders 2x per dag iemand. Daarnaast een schoonmaakster/hulp voor een halve dag en een tuinman die zwart ingehuurd wordt.
    • Database van europese weerstations vanaf 1901: https://www.wetterzentrale.de/weatherdata.php?station=280&jaar=1947&maand=07&dag=24
    • En een mancave in de kelder?
    • Elektrisch rijden is ook zo'n ding. Op dit moment nog niet zo aantrekkelijk. Te weinig actieradius, dus lange vakantieritten zijn nog steeds een probleem. Als ik moet tanken ben ik 5 minuten kwijt, en een hoop geld als ik dat in Nederland doe. Maar met mijn Toyota Yaris hybride kan ik dan weer minstens 900 km rijden. Elektrisch rijden zal pas echt populair worden als de accutechniek verbetert. Zo is Tesla bezig met een Aluminium-ion batterij. Die in niet brandgevaarlijk en kan veel meer energie opslaan als de huidige lithium-ion accu. Als elektrische auto's aangedreven worden door in de 4 wielen ingebouwde elektromotoren, dan zou elektrisch rijden wel eens definitief kunnen gaan doorbreken, als ook deze nieuwe accutechniek wordt toegepast. Als je dan 2000 km op een lading kan rijden, is het echt interessant.
  • Nieuwe aanmaken...