Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.986 onderwerpen in dit forum

• 5 reacties
    • 491 weergaven
    • 2 reacties
    • 269 weergaven
    • 1 reactie
    • 271 weergaven
    • 4 reacties
    • 486 weergaven
    • 2 reacties
    • 466 weergaven
    • 2 reacties
    • 518 weergaven
    • 1 reactie
    • 311 weergaven
    • 0 reacties
    • 421 weergaven
    • 0 reacties
    • 450 weergaven
    • 0 reacties
    • 433 weergaven
    • 0 reacties
    • 234 weergaven
  1. [16ºE] Boksen

• 0 reacties
    • 298 weergaven
    • 0 reacties
    • 334 weergaven
  2. [10ºE] Barca TV

• 5 reacties
    • 435 weergaven
    • 0 reacties
    • 273 weergaven
  3. [24,5W] carnaval?

• 0 reacties
    • 331 weergaven
  4. [24,5W] reporter TVE

• 0 reacties
    • 536 weergaven
    • 0 reacties
    • 300 weergaven
    • 2 reacties
    • 264 weergaven
    • 0 reacties
    • 222 weergaven

• Dit staat ook op de smart tv’s van Phillips en als je het via die weg wilt bekijken zal je al een vpn moeten gebruiken vrees ik want ze laten je inloggen via land instellingen vrees ik en niet op account aangemaakt in het land.
    • Hallo Zowel in Nederland als in Belgie kan je via google TV Rakuten TV bekijken. Nu is het zo dat wij in Belgie een tweetalig land zijn. Het vervelende is dat Rakuten TV ook voor de Vlamingen in het Frans is. Daarom vraag ik jullie hulp. Wil iemand voor mij een Nederlands account aanmaken  aub? Stuur mij een pb dan geef ik een mail adres door alvast dank je wel !   https://www.rakuten.tv/nl
    • De ecmpid heeft geen verwijzing meer voor de seca ident.  Ze willen je naar nagra mode dwingen.     <edit> nee mappen werkt dus niet. Flauw zeg.  
    • Bedankt voor de nieuwe linken Kabeltje87, ik heb de 1920 erin gezet en werkt. 🙂   @Windhoos: het is dezelfde link (staat ook in lijst hans), maar bij mij geen beeld. Met kopiëren/plakken in VLC inderdaad wel beeld. Ik heb ze in verschillende bouquet gezet, daarna Enigma2 restart.   Het is vreemd dat de ene wel en de ander niet werkt, terwijl beide het zouden moeten doen. Zal het komend weekend eens uitzoeken wat er mis gaat/is... 🔎              
  • Nieuwe aanmaken...