Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.990 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

Straks launch van de “Falcon Heavy”

• Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 734 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 684 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 349 weergaven
    • 1 reactie
    • 530 weergaven
    • 3 reacties
    • 541 weergaven
    • 0 reacties
    • 367 weergaven
    • 0 reacties
    • 379 weergaven
    • 1 reactie
    • 559 weergaven
    • Sat4all vriend

WK Cyclocross in Valkenburg

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 784 weergaven
    • 0 reacties
    • 400 weergaven
    • 0 reacties
    • 402 weergaven
    • 3 reacties
    • 742 weergaven
    • 1 reactie
    • 460 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 475 weergaven
    • 0 reacties
    • 441 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 507 weergaven
    • 3 reacties
    • 583 weergaven
    • 0 reacties
    • 330 weergaven
    • 0 reacties
    • 378 weergaven
    • Sat4all vriend

Air Red Bull Show in Abu Dhabi

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 366 weergaven

• Blijkbaar zijn we vergeten welke mensen feestvierend over straat liepen nadat 2 vliegtuigen zich in het WTC boorden.
    • https://youtu.be/hLQbPCvV8W8   Typisch een video van iemand die geobsedeerd is door haat tegen Joden en Israël. Er is geen apartheid in Israël, want hoe kan het dan zijn dat er ook Arabische politieke partijen in het parlement zijn? En genocide? Natuurlijk, Israël waarschuwt de vijandelijke bevolking om zich in veiligheid te brengen als er een bombardement komt, maar pleegt dan toch genocide? Maar ik snap het, in de visie van haar is de enige goede Jood een dode Jood. Ik moet toegeven dat er één ding is, waarin Israël heel slecht is, en dat is public relations. Maar noem naast Israël één ander land, dat zoveel moeite doet om onschuldige burgerslachtoffers te voorkomen. Oh, dat lukt natuurlijk niet? En dan Zionisme. "Ik heb geen hekel aan Joden, maar ik haat Zionisme!" Dit is zo'n typische antisemietische uitspraak. Geen hekel aan Joden, maar een eigen staat hebben mag dus niet? Als ze dan niet in hun eigen land mogen wonen, waar mogen ze dan wel wonen? Zionisme, ik zal het even uitleggen, is het streven van de Joden, om gewoon in hun eigen land te kunnen wonen, en er is niets mis mee, want wij wonen toch ook in ons eigen land Nederland. Er is niemand die ons dat recht ontzegt. Joden wonen er in Israël al duizenden jaren, zij zijn de meest autochtone bevolking van Israël. Dat er ook Arabieren wonen, die veelal uit de omringende landen afkomstig zijn, is een feit, maar dat betekent niet dat ze het recht hebben om de Joden hun land te ontnemen.  Maar terug on topic, de besprekingen met Iran zijn mislukt, dus binnenkort zullen de bombardementen op Iran wel weer hervat worden. Ik wil er op wijzen dat er op dit moment veel nepnieuws circuleert, en ik sluit af met de volgende link:   https://t.me/beholdisraelchannel/74893
    • Ook op 28,2°E 12638 V 3600 Aut  ID: Ch-24
    • 7°E 12632 H 5000 Aut  ID: ITA 593 Backup
  • Nieuwe aanmaken...