Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.980 onderwerpen in dit forum

1. 10 E telefoon

• 0 reacties
    • 362 weergaven
  2. 10 E kerkdienst

• 0 reacties
    • 361 weergaven
  3. 10 E golf dames

• 0 reacties
    • 346 weergaven
  4. 7 E TVE logo

• 0 reacties
    • 545 weergaven
  5. 7 E testcard

• 1 reactie
    • 634 weergaven
  6. 7 E Judo Tokyo

• 0 reacties
    • 471 weergaven
    • 4 reacties
    • 594 weergaven
    • 4 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 15 reacties
    • 2,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 338 weergaven
    • 2 reacties
    • 589 weergaven
    • 0 reacties
    • 422 weergaven
    • 1 reactie
    • 400 weergaven
  7. 7 E Kunstschaatsen Korea

• 0 reacties
    • 288 weergaven
    • 0 reacties
    • 488 weergaven
  8. 7 E Judo

• 0 reacties
    • 431 weergaven
  9. 1 west Basketbal

• 0 reacties
    • 725 weergaven
  10. 10 oost Bootraces in Qatar

• 0 reacties
    • 859 weergaven
    • 0 reacties
    • 208 weergaven
    • 1 reactie
    • 333 weergaven

• Wanneer je 10 nieuwe steden wil bouwen zal je de bestaande elektrische capaciteit moeten herverdelen. Je zal ook wat moeten doen aan de wachtlijst voor uitbreiding of nieuwe aansluitingen voor bedrijven. Wachtlijst, klik En het is de bedoeling dat we alleen nog maar elektrisch gaan rijden.   Die zet ik achter in de tuin. Ik heb daar een 5 x 10mm² grondkabel liggen naar de meterkast. De afstand is dan 50 meter tot het woonhuis, van die 72 dB blijft dan nog 36dB over, gemeten aan de buitenwand van het huis.
    • Ja voor scholing van de taal, grammatica, spelling en of vertalingen moet je betalen, lijkt me evident.
    • Joh heb je al eens gekeken hoeveel suiker er in zit... OF nog veel erger de zoetstoffen die kanker verwekken? zoek maar eens naar een drank zonder suiker of zoetstof kijk maar eens naar alcoholvrij of 0,0% bier -> wat daar in zit is slechter dan alcohol zelve Maar het ging over tanken van je voertuig en niet je pancreas of lever.
    • Ik kwam ondertussen het volgende tegen als verklaring voor de prijsstijging.   Waarom Microsoft 365 jaarlicenties duurder zijn geworden. Vanaf 2025 zijn de prijzen van Microsoft 365 Personal en Family flink gestegen. Dat komt door de toevoeging van Co-Pilot en het stopzetten van de actiekortingen door Microsoft.   Co-Pilot Dit is een AI-functie die je helpt bij het schrijven van teksten, het analyseren van gegevens, het maken van samenvattingen en meer. Dat klinkt handig, maar het uitvoeren van AI vereist veel rekenkracht – en die kosten worden doorberekend aan de gebruiker. De toevoeging van Co-Pilot is daarom een van de directe redenen waarom de prijs van Microsoft 365 is gestegen.
  • Nieuwe aanmaken...