Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.975 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

mtv vma 2017

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 353 weergaven
    • Sat4all vriend

F1 : Spa - Francorchamps

• Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 761 weergaven
    • 0 reacties
    • 341 weergaven
    • 1 reactie
    • 492 weergaven
    • 0 reacties
    • 331 weergaven
    • 0 reacties
    • 444 weergaven
    • 4 reacties
    • 421 weergaven
    • 0 reacties
    • 420 weergaven
    • 0 reacties
    • 307 weergaven
    • Sat4all vriend

Loting CL in Monaco

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 410 weergaven
    • 5 reacties
    • 491 weergaven
    • 0 reacties
    • 271 weergaven
    • Sat4all vriend

Zonsverduistering in USA

• Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 715 weergaven
    • 0 reacties
    • 301 weergaven
    • 1 reactie
    • 400 weergaven
    • Sat4all vriend

aanslag in Barcelona 1 2

• Sat4all vriend
    • 17 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 0 reacties
    • 412 weergaven
    • 0 reacties
    • 329 weergaven
    • 4 reacties
    • 538 weergaven
  1. Tv Trwam Feed

• 2 reacties
    • 475 weergaven

• Zoals zo vaak met dingen des levens, ooit heb je ze nodig. Heb mijn VU in een kast geplaatst en nu heb ik behoefte aan de externe IR ontvanger (met RJ12 aansluiting). Natuurlijk is dat zo ongeveer het eerste dat bij een schoonmaak weggaat indien je deze niet gebruikt.   Ik wil er nu eentje maken maar ik zoek de RJ12 pin aansluiting in de hoop dat ik een aliexpress variant (3,5 mm 38 kHz infrarood IR-afstandsbediening ontvanger extender verlengkabel voor setbox) kan aanpassen.    Heeft iemand deze gegevens en wil je die hier delen ?   Alvast bedankt    
    • Alleen voor zoet water en niet voor de zee. Voor vissen op zee is ook geen vergunning nodig voor recreatief vissen met hengel (in de Visserijzone, kustwateren en het zeegebied)
    • Deze maatregel heeft natuurlijk een gegronde reden. Hoezo "onzin"?   Controles Visakte waren er altijd al.     
    • Dat zou in mijn ogen wel de beste oplossing zijn. Nu krijgt de Oekraïne net genoeg om zich te kunnen verdedigen en niet overlopen te worden maar te weinig om een vuist te kunnen maken met als gevolg een bodemloze put waar miljarden in verdwijnen. Geef ze meteen zoveel spullen dat ze Rusland een berichtje kunnen sturen van "en nu binnen 2 weken wegwezen of we vegen jezelf het land uit". Dan is het wel 1 keer een enorm bedrag maar vrijwel zeker lager dan alles wat het nu bij elkaar opgeteld al is uitgegeven en weet Poetin meteen waar hij aan toe is nl. dat de rest van de wereld niet met zich laat sollen.
  • Nieuwe aanmaken...