Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.982 onderwerpen in dit forum

• 5 reacties
    • 596 weergaven
  1. 16 E reporter

• 0 reacties
    • 308 weergaven
  2. 39 E testcard

• 0 reacties
    • 394 weergaven
    • 1 reactie
    • 859 weergaven
    • 0 reacties
    • 379 weergaven
    • 0 reacties
    • 259 weergaven
    • 0 reacties
    • 316 weergaven
    • 1 reactie
    • 292 weergaven
    • 0 reacties
    • 372 weergaven
  3. 10 E vergadering

• 0 reacties
    • 399 weergaven
  4. 10 E reporter RTP

• 0 reacties
    • 369 weergaven
    • 0 reacties
    • 283 weergaven
    • 0 reacties
    • 390 weergaven
    • 0 reacties
    • 406 weergaven
    • 1 reactie
    • 422 weergaven
    • 1 reactie
    • 388 weergaven
  5. 16 E reporter

• 0 reacties
    • 352 weergaven
    • 0 reacties
    • 267 weergaven
    • 9 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 0 reacties
    • 279 weergaven

• Ik ben heel benieuwd of dat lukt. Kan het zijn dat Joyn een IP blacklist heeft van VPN server(s)? Zover ik begreep zijn de gratis kanalen in SD net zoals op satelliet?  
    • Je router via vpn connecteren en proberen op een Duitse stad of land te gaan zodat je kan kijken naar Duitse tv, want anders kan je enkel nieuws zien en programma’s dat geen rechten hebben voor enkel Duitsland.
    • Foutje. Je probeert in Vlaanderen te kijken maar het probleem is hetzelfde.  
    • Inderdaad maar ze gaan nauwelijks van het gas af omdat de warmtepomp nog te onaantrekkelijk is. Het levert meer belasting geld op. Oh ja, we gaan de verkeersboetes verhogen om meer belastinggeld binnen te harken. Als Y ze met 10% verhoogt komt er 10% meer geld binnen..
    • Het onderliggende probleem is vooral het menselijke onvermogen om echt consistent in lange termijn doelen te denken en werken.De hele wereld is véél te laat begonnen omdat het zo lekker is om op de oude voet door te gaan (zie drill baby Trump). Door alle doelen in te weinig tijd te willen proppen krijg je dit soort uit de pas lopen problemen. Politiek kijkt op zijn best maar 4 jaar vooruit, dat is kansloos.   Maar tegelijk erken ik ook dat diezelfde tijdsdruk wel meer ontwikkeling afdwingt. Dat wordt in heel veel relevante sectoren zichtbaar. Recent nog las ik over zelfherstellende windturbine bladen. Eerst maken we een giga afvalberg om via doorontwikkeling tot een veel betere techniek te komen. Het was natuurlijk beter geweest te wachten met miljoenen bladen van het kort levende principe te maken maar dan hadden we nu nog niets.   Ik heb overigens decennia geleden Greenpeace opgezegd omdat ze tegen kernfusie zijn. Gelukkig is die ontwikkeling nooit gestopt maar wellicht was het iets sneller gegaan met hogere investeringen.  
  • Nieuwe aanmaken...