Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.982 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 308 weergaven
    • 0 reacties
    • 309 weergaven
    • 0 reacties
    • 889 weergaven
    • 0 reacties
    • 701 weergaven
    • 0 reacties
    • 443 weergaven
    • 0 reacties
    • 290 weergaven
    • 1 reactie
    • 483 weergaven
    • 1 reactie
    • 489 weergaven
    • 0 reacties
    • 283 weergaven
    • 0 reacties
    • 383 weergaven
  1. 7 E Bobsleeen

• 1 reactie
    • 330 weergaven
    • 0 reacties
    • 209 weergaven
    • 0 reacties
    • 222 weergaven
    • 0 reacties
    • 284 weergaven
    • 0 reacties
    • 328 weergaven
  2. Signs & Wonders 22 West

• 0 reacties
    • 354 weergaven
  3. 2007 Grammys 10 Oost

• 0 reacties
    • 514 weergaven
  4. Rodeo 15 West

• 0 reacties
    • 375 weergaven
  5. 12.5 W wielrennen

• 0 reacties
    • 442 weergaven
  6. 27.5 W NBA LIVE

• 0 reacties
    • 376 weergaven

• hoi,        / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** TurkmenÄlem MonacoSat - 52°Oost: Persiana Teen keert terug op verzoek van het publiek. Persiana Teen , dat enige tijd geleden door Persiana was stopgezet, is op herhaald verzoek van het publiek weer beschikbaar gesteld.   Deze zender vervangt Persiana Vibe HD. Persiana Teen HD 10.762 V 27.500
    • Karel uit Belgie heeft een Dragon voor 3500 euro te koop, ik heb vriendelijk bedank.   De mega Nerds bij Nakamichi h.ebben een audiowonder geschapen en dit in een zwarte doos gestopt.   Hier staat al een Revox B77, gekocht voor een schapelijk bedrag. Hier kan ik dan toch niet een cassette deck met mindere prestaties voor een veelvoud van het bedrag naast zetten. Ok, de kosten voor een cassette zijn een eitje vergeleken met een 2 track full speed taperecorder
    • DVB-T2 , het zijn zowat spotbeams , en ook de codering , een ware pest !! En DVB-T2 Vlaanderen bestaat niet meer , en kleinere extra reden !! Analoge Radio LW-AM-SW vind ik nog wel een beetje leuk om te checken !! 
    • Duidelijk dat officieel aangeboden VPN niet altijd werkt, pindakaas. Joyn is toch het commerciële zenderpakket van Duitsland incl. de publieke?
  • Nieuwe aanmaken...