Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.982 onderwerpen in dit forum

1. 7 E over iconen /kerk

• 0 reacties
    • 359 weergaven
  2. 10 E Flesje

• 0 reacties
    • 331 weergaven
  3. 16 E testcard

• 1 reactie
    • 256 weergaven
  4. 16 e nato top uit riga

• 0 reacties
    • 424 weergaven
  5. 16 E ID/BT5 over mercedes

• 0 reacties
    • 303 weergaven
  6. 16 e n-tv reporter

• 0 reacties
    • 370 weergaven
  7. 16 e ant1 sng2 2 reporters

• 0 reacties
    • 315 weergaven
  8. 10 oost Volleybal

• 0 reacties
    • 431 weergaven
    • 0 reacties
    • 252 weergaven
    • 0 reacties
    • 335 weergaven
  9. 7 E testcard

• 0 reacties
    • 401 weergaven
    • 0 reacties
    • 235 weergaven
  10. 7 E 3 X testcard Riga Nato

• 0 reacties
    • 314 weergaven
  11. 7 E wachten op de paus

• 0 reacties
    • 289 weergaven
  12. 7 E reporter wacht

• 0 reacties
    • 300 weergaven
  13. 7 E Tony Blair

• 0 reacties
    • 360 weergaven
  14. 21.6 E 4x belspel

• 0 reacties
    • 541 weergaven
  15. 16 E testcard PTT Oostenrijk

• 0 reacties
    • 539 weergaven
  16. 10 E testcard

• 0 reacties
    • 460 weergaven
    • 0 reacties
    • 298 weergaven

• Als je mag geloven wat ze zeggen dan heeft de VVD er juist voor gezorgd dat de prijzen voor brandstof niet nog verder stijgen. Dus als dieniet bij aan tafel had gezeten dan had je volgende week de 1e verhoging al kunnen verwachten lijkt me zo. Niet dat het mij veel uitmaakt want ik tank toch altijd in het buitenland, dus zolang die hun prijzen niet mee laten bewegen dan laten ze die randstedelingen nog maar wat verder uitknijpen als andere belastingen daardoor niet de lucht in hoeven te gaan. 😊   Trouwens als je de Duitsers in de grensstreek hoort dan zijn die aan het mopperen dat ze wel meer moeten betalen vlak aan de grens en dat ze daardoor zelf weer 20 km verder Duitsland in moeten voor goedkope brandstof.
    • Nou, voor heel veel minder kan ook maar dan moet je op de punt com versie van die site zoeken.  Daar zijn ze flink minder prijzig.
    • Nou ik weet het wel zeker met CDA en VVD in de regering 😁    
    • Als er al iets goeds uit Artificial Intelligence zou moeten komen is het natuurlijk wel die hulp voor de allerlei administratieve en financiële taken en bijzaken die jan met de pet tegenwoordig nodig heeft. Men zou George Orwell nog eens moeten herschrijven wat dat betreft. Of Max Dendermonde wat dat aangaat. Het is echter zo dat dit gereedschap nu al gebruikt wordt tegen de mens. Want Tech firma's worden nog veel machtiger met dat gereedschap.   Maar los van dergelijke science fiction stonden we decennia geleden en staan we weer voor cruciale vraagstukken inzake het overleven op deze aardkloot die we behoorlijk hebben verkloot. 40 jaar geleden deze aankondiging:  
  • Nieuwe aanmaken...