Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.984 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 336 weergaven
    • 0 reacties
    • 507 weergaven
  1. 34.5 west testcard

• 0 reacties
    • 342 weergaven
    • 0 reacties
    • 383 weergaven
  2. 15 west BYU

• 0 reacties
    • 347 weergaven
  3. 15 west Msnbc

• 0 reacties
    • 389 weergaven
    • 0 reacties
    • 370 weergaven
    • 0 reacties
    • 287 weergaven
    • 0 reacties
    • 240 weergaven
  4. 11 west Grande Fratello

• 0 reacties
    • 500 weergaven
    • Sat4all vriend

22°W BT Washington test card

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 446 weergaven
    • 2 reacties
    • 361 weergaven
    • 1 reactie
    • 463 weergaven
    • 0 reacties
    • 329 weergaven
    • 1 reactie
    • 335 weergaven
    • 0 reacties
    • 304 weergaven
    • 0 reacties
    • 252 weergaven
    • 0 reacties
    • 530 weergaven
    • 0 reacties
    • 430 weergaven
  5. 8 w tafeltennis 4.2.2

• 0 reacties
    • 484 weergaven

• Ik kijk al jaren in België Nederlandse TV via satelliet (en heb al +35 jaar satelliet tv). Er is geen alternatief omdat de Nederlandse commerciële zenders niet worden doorgegeven of "mogen bekeken worden " in België. 
    • Niet dat ik het anders "kunnen" kijken naar die paar Nederlandse zenders zou willen stimuleren maar dan neem je toch een private VPN bij een kennis en niet bij de bekende VPN servers. Dan zet je der inderdaad gewoon NL-Ziet op en stuurt je kennis het proportionele deel van het abo.   Maar Dat gelul over NPO 3 zenders of VRT zenders waar we voor in gijzeling genomen worden door Knal+ abonnementen is toch gewoon te gek voor woorden. Dat gezeik moeten ze eens in Den Haag en Brussel gaan formaliseren... NPO en VRT gratis op satelliet (plak een A3 print op je venster aan de straat,) ik wordt er kotsziek van na 25 jaar satellietTV.
    • Ik zag dat er "nieuwere drivers" voor Realtek risers en voor Nvidia audio kaarten was, beide aanwezig in mijn HP Z G3 vervanging ervan leverde a ) slecht geluid en b ) ook vaker geen geluid op   Nu zocht ik naar beiden voor het systeem maar ik kan er niets van vinden dat 1 ) werkt en 2 ) nieuwer is. Op de oudere Windows 10 24H2 had ik zowaar ook nog veel meer settings voor die geluidskaarten en audio instellingen.     Niet om naar de bekende weg te vragen en gaan zoeken, het is niet bedoeld als google zoek hulp voor jullie, maar heeft iemand van jullie ook echt beide devices en onder Windows 11 met een nieuwere driver versie fatsoenlijk werkend?  
    • De uitrol van glasvezel in Europa gaat snel, en Starlink is nauwelijks duurder omdat ze de prijs per land aanpassen aan de lokale prijzen. Stabiel internet is inmiddels een primaire levensbehoefte, dus bijna iedereen heeft daar een oplossing voor. Dat is de doodsteek voor satelliet TV van CanalDigitaal.   Geen idee hoe nu de kwaliteit is van de Nederlandse Canal+ app, maar die hebben inwonerschap van Nederland zelfs niet meer in de algemene voorwaarden opgenomen, NLziet wel. Nadeel is wel dat de Nederlandse C+ app in heel weinig landen in de app/playstore staat, terwijl de NLZiet app in alle stores staat. Maar overal is een oplossing voor.
    • Begrijpelijk.  Maar anderen gebruiken het misschien wel heel graag, al was het alleen voor hobbydoeleinden, maar voor werk is het onontbeerlijk. Dus alle apps en de onedrive bij elkaar kunnen verschillende prioriteiten toegeschreven worden. Ik heb Teams en Powerpoint bijvoorbeeld heel vaak nodig, met een upload van tekeningen kaarten en foto's. Ik schreef al een beetje badinerend dat niet iedereen werkt, als geintje 😁 maar dan zijn behoeftes ook anders per persoon. 
  • Nieuwe aanmaken...