Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.975 onderwerpen in dit forum

• 5 reacties
    • 733 weergaven
    • 0 reacties
    • 460 weergaven
    • 0 reacties
    • 454 weergaven
    • 0 reacties
    • 428 weergaven
    • 1 reactie
    • 559 weergaven
    • 3 reacties
    • 3,4k weergaven
    • 3 reacties
    • 825 weergaven
    • 0 reacties
    • 600 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 602 weergaven
  1. Muziek uit...

• 1 reactie
    • 676 weergaven
    • 0 reacties
    • 481 weergaven
    • Sat4all vriend

Overgang naar Nieuwjaar 2017 1 2

• Sat4all vriend
    • 19 reacties
    • 1,6k weergaven
  2. Atletiekpiste

• 0 reacties
    • 319 weergaven
    • 0 reacties
    • 608 weergaven
    • 0 reacties
    • 3,5k weergaven
    • 1 reactie
    • 556 weergaven
  3. Basketbal (ABA)

• 6 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 2 reacties
    • 920 weergaven
    • Sat4all vriend

Cyclocross (Wereldbeker) Heusden/Zolder

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 483 weergaven
    • 5 reacties
    • 2,7k weergaven

• EN50607 specifeert 5 bits voor User bands, ofwel 32 UBs. Dat heeft niets met Twin of Dual te maken. Die 32 UBs kun je verdelen over 32 losse boxen/tuners als je dat zou willen.   De FBC insteek tuners van VU met 2 ingangen hebben 8 tuners die je willekeurig kun toewijzen vanaf ingang A of B. Hier loopt er 1 kabel naar ingang A vanwaar alle 8 tuners worden bediend.    EN50494 LNBs moet je gewoon niet meer kopen.  Koop een mooie IDLU-32L412-UNBRR-OPN en je kunt je VU FBC tuners echt aan het werk zetten.   Ik heb hier een Inverto programmeer apparaat liggen voor iemand die wil experimenteren 🙂                
    • smartkaart moet je de puk codes kennen en die heb je ergens op papier maar meestal is dat vergeten of verdwenen.Of je vind ze terug bij je provider inloggegevens
    • Naar het gemeentehuis gaan en nieuwe code's aanvragen.   mvg
    • Het waren wel de typische wintercondities want ik kreeg diezelfde ochtend uit midden Engeland een audio bericht met ontvangst van de Nederlandse FM zender IJsselstein Q music. Die was daar loeihard maar ook Egem (Vlaanderen) en Genk kwamen daar nog binnen!
    • Zeker waren er condities, ook de 3,5 meter werd weer volop gebruikt maar dat hoor ik van iemand anders. Zelf ben ik alleen actief met DVB-T2 DX en sinds kort vermaak ik mij met een Duitse CI module waardoor ik de betaal TV kanalen kan ontvangen met beeld! In het DVB-T tijdperk had ik die van Wesel maar dat is door een heleboel nadelige veranderingen niet meer de beste optie. Sinds ze in HD uitzenden in DVB-T2 is Münster stad ook voorzien van Freenet, de provider hiervan.   Maar zonder condities is deze zender op 73 km afstand net onder de drempel daar beeld van te hebben. Op 2e kerstdag ging de koude wind eindelijk liggen en was het mooi zonnig! Je weet het nooit zeker maar het leek ideaal voor condities later op de dag. Dit kwam zo uit en die avond kreeg ik van alle 3 multiplexen (K24, K27, K39) een super sterk signaal, tot 30 dB C/N. Dus mooi wat te zappen die avond en ook experimenteren met de antenne(s) en koppelfilter.   Zaterdag ochtend leek het vanuit Münster allemaal ingezakt maar de zender Bremen was nu te ontvangen! Daarvan kan ik de kanalen 42 RTL en 48 Sat 1 pakken en nu dus zichtbaar maken op de TV met CI module. Het zou spannend worden of de module weer een management puls zou oppikken en weer een dag verder gezet. Even later ontdekte ik dat de condities doorzetten naar Hamburg en zelfs Denemarken Vordingborg! De Sat 1 mux van Hamburg/ Kiel zit op kanaal 28 en die lukte wat later uitstekend! Uiteindelijk werd het toch Bremen die het doelpunt scoorde en de CI module een dag verder pulste. De Deense gecodeerde kanalen op kanaal 38 (in Nederland vrij voor Astron in Drenthe) kon ik nog maar net inscannen waarbij het is duidelijk is dat ze LCN gebruiken en de lage nummer posities innemen. Hier een aantal foto's:
  • Nieuwe aanmaken...