Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.958 onderwerpen in dit forum

1. 10 oost APTN Bagdad

• 1 reactie
    • 272 weergaven
  2. 10 oost Moto GP

• 0 reacties
    • 463 weergaven
    • 0 reacties
    • 280 weergaven
  3. 10 oost IHA Nasari

• 0 reacties
    • 270 weergaven
    • 0 reacties
    • 234 weergaven
  4. 34,5w tennis (4.2.2) RTE LDN HBR

• 0 reacties
    • 388 weergaven
  5. 16 oost wrc rally

• 0 reacties
    • 253 weergaven
  6. 7 oost scopus tech

• 0 reacties
    • 201 weergaven
  7. 7 oost portugal008-

• 0 reacties
    • 197 weergaven
  8. 7 oost isruv1(4.2.2)

• 0 reacties
    • 171 weergaven
  9. 7 oost atorf2(4.2.2)-

• 0 reacties
    • 286 weergaven
  10. 7 oost ita 10-

• 0 reacties
    • 236 weergaven
  11. 16 oost telespaz ita

• 0 reacties
    • 304 weergaven
  12. 28.2 oost Wimbledon streams

• 4 reacties
    • 429 weergaven
    • 3 reacties
    • 510 weergaven
    • 8 reacties
    • 818 weergaven
    • 0 reacties
    • 390 weergaven
    • 0 reacties
    • 295 weergaven
  13. 39 oost EK Feed

• 2 reacties
    • 456 weergaven
  14. 36 oost EK Feed

• 1 reactie
    • 360 weergaven

• meteen naar de schroot brengen dat spul, misschien is het bij de schroot handelaar nog wat waard maar voor satelliet ontvangst in ieder geval niet. 😁
    • Bedankt voor het delen beste @C@rlos . In de viewer is het lastig met die picons op witte achtergrond of alles erbij zit.   NJAM (kookzender) bijvoorbeeld    
    • Die tool kende ik nog niet. Was wel handig om de filenaam van de Picon te kunnen bepalen. Bestand wat ik heb ge-upload is de verzameling Picon's voor ZW Brabant Ziggo netwerk. Zit een hoop werk in dus ik dacht laat ik het maar delen. Picons september 2025.zip
    • Het ziet er naar uit dat het CCS coaxkabel is ofwel voluit Copper Clad Steel. Dat is coax met een ijzeren middenader met een heel dun laagje koper er op van een paar honderdste van een millimeter, zie bijlage. Die ijzeren middenader geeft voor de voeding van de diseqc-switch en de lnb's een veel hogere elektrische weerstand waardoor een switch niet goed meer schakelt en de lnb niet goed schakelt tussen horizontale- en verticale polarisatie.    Maak een een stukje middenader vrij en hou er een magneetje tegenaan. Blijft dit er aan plakken? Coax voor satellietontvangst is standaard 75 Ohm.   Als je een monoblock gaat gebruiken en een losse lnb, dan moet je een monoblock met 4 aansluitingen gebruiken en per diseqc-swich aansluiten volgens bijgevoegde afbeelding. De tweede single-lnb gebruik jij niet.
    • al zo lang geleden dat ik er nog mee bezig geweest was...dat zo een opmerking mij toch even deed twijfelen
  • Nieuwe aanmaken...