Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.958 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 281 weergaven
  1. 26 oost Libye-Senegal

• 0 reacties
    • 295 weergaven
  2. 7 oost Estland-Albanie 4:2:2

• 0 reacties
    • 202 weergaven
    • 0 reacties
    • 444 weergaven
    • 0 reacties
    • 325 weergaven
    • 1 reactie
    • 359 weergaven
    • 0 reacties
    • 484 weergaven
  3. 10 oost Voetbal teams?

• 1 reactie
    • 329 weergaven
    • 0 reacties
    • 261 weergaven
    • 0 reacties
    • 306 weergaven
    • 0 reacties
    • 223 weergaven
  4. 10 oost UKI 458

• 0 reacties
    • 247 weergaven
    • 0 reacties
    • 203 weergaven
    • 0 reacties
    • 277 weergaven
    • 1 reactie
    • 364 weergaven
  5. 7 oost Ebu Bagdad

• 0 reacties
    • 375 weergaven
    • 0 reacties
    • 238 weergaven
    • 0 reacties
    • 394 weergaven
    • 0 reacties
    • 408 weergaven
  6. 16 oost VTM

• 0 reacties
    • 285 weergaven

• Zo dicht bij de evenaar is die opstelling niet ongebruikelijk.
    • Als je signaal hebt, betekent dit alleen dat de lnb voeding krijgt van de satelleitontvanger. Als het signaal nul of nagenoeg nul is (tot maximaal 10-15% afhankelijk van de software in de satellietontvanger), betekent dat de lnb geen voeding krijgt. Dat jij dus signaal ziet op satellieten waar de schotel helemaal niet op uitgericht is, is dus heel normaal. Je bewering dat je alle zenders van die satellieten zelfs in kunt scannen is helemaal niet waar. Bekijk de   ingescande zenders zijn maar eens aandachtig en je zult zien dat dit zenders zijn van de satelliet waar de schotel (lnb) wel op uitgericht staat, de Nilesat of Hotbird. Vergelijk de zenders maar eens met de site https://www.lyngsat.com/Nilesat-201-301-and-Eutelsat-7-West-A.html en https://www.lyngsat.com/Hotbird-13F-13G.html
    • dat had ik hier al eerder meegedeeld, maar niet iedereen deelt mijn mening...via lnb Astra 1 kijk ik nu Hispasat 30°W...LOL Ik vond de opstelling al zeer raar, opmerkelijk...dank u voor uw inzicht !
    • schotel totaal verkeerd gericht en aan de constructie te zien eerlijk niet verwonderlijk met zulk een geknoei
    • Hoewel ik geen lnb heb voor Hispasat op 30°W, liet ik tv scannen, en krijg lekker alle posten erop te zien...rarara...hoe kan dat?...maakt me nieuwsgierig !
  • Nieuwe aanmaken...