Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.984 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 16,8k weergaven
    • 0 reacties
    • 20,7k weergaven
  1. Veel prikkeldraad

• 1 reactie
    • 19,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 38,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 41,7k weergaven
    • 0 reacties
    • 26,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 28,6k weergaven
    • 1 reactie
    • 13,8k weergaven
    • 0 reacties
    • 20,3k weergaven
  2. Mooie straat

• 1 reactie
    • 18,2k weergaven
  3. Weghalen van muur

• 0 reacties
    • 32,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 21,8k weergaven
    • Sat4all vriend

Arabische les?

• Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 9,6k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 65k weergaven
  4. Ziekenhuis

• 5 reacties
    • 12,6k weergaven
    • 0 reacties
    • 13,4k weergaven
    • 0 reacties
    • 16,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 14,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 18,1k weergaven
    • 1 reactie
    • 6,1k weergaven

• dat die straat 2 tot drie maal open gaat omdat de heren providers hun netwerk zogenaamd willen afschermen is een enorme fout die regerend Nederland en Europa heeft veroorzaakt. Het zou eigenlijk zo moeten zijn dat meneer de overheid ieder huis waar dan ook voorziet van glasvezel.  De klant betaald hier een bepaald bedrag voor en kiest zijn provider, zo werkt het ook met elektra en gas, dan zou die grond niet tig keer hoeven te worden open gegraven en bij nieuwbouw was het ook in een keer geregeld, nu is het een chaos, de straat is nog niet dicht en daar komt de volgende weer aan. Wat 6G betreft is dit nog een tekentafel project, 5G is nog niet eens fatsoenlijk uitgerold, de meeste die 5G in hun display zien staan werken nog steeds met 4G+ en wanneer de 5G wordt aangezet is plots de dekking heel wat minder. Ik vraag me trouwens af wie 10Gb of meer tegelijk nodig heeft, de vraag naar sneller internet groeit maar het merendeel  heeft al meer dan genoeg aan 500Gb up en down. Het is hetzelfde als ze me een watervoorziening geven die 10 kuub per minuut mijn woonhuis in kan pompen.🙃
    • Ja was het maar waar... Principieel moest het kunnen dat die provider andere aanbieders het glasvezeltje gewoon verhuren hetgeen natuurlijk ook veel slimmer en logischer is. Maar dat gaat zeker niet gebeuren als je het Belgische netwerkland ziet zal dat het Nederlandse voorbeeld volgen. 2 maal de straat open breken en elke keer een rotzooi achter laten.   6G staat al in de startblokken en dan hoef je niets te graven en/of in de grond wroeten.
    • Tele2 is sinds een tijdje odido. De slechtste provider in het verleden heeft een facelift gekregen. Die naam, dat kun je zelfs een baby leren uitspreken, zo gaat dat in de reclame wereld. In ieder geval beter dan X 😁
    • https://tweakers.net/reviews/12474/google-tv-streamer-bijna-een-perfecte-mediaspeler.html   Ik vraag me altijd eerst af wat kosten mij die streams kijken, naast de apparatuur? 
    • Wat is Odido eigenlijk? Kinderspeelgoed of damesondergoed? Wie verzint er nou zo’n naam weer?
  • Nieuwe aanmaken...