Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.975 onderwerpen in dit forum

• 8 reacties
    • 10,1k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 16,3k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 17,5k weergaven
    • 0 reacties
    • 10k weergaven
    • 0 reacties
    • 10,4k weergaven
    • 0 reacties
    • 9,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 7,5k weergaven
    • Sat4all vriend

MotoGP : in Brno

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 9,6k weergaven
    • 0 reacties
    • 8k weergaven
    • Sat4all vriend

Wielrennen : Eneco Tour

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 10,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 13k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 10,5k weergaven
    • 0 reacties
    • 7,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 6,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 11,4k weergaven
    • 1 reactie
    • 13,5k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 16,2k weergaven
    • 2 reacties
    • 15,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 10,8k weergaven
    • 2 reacties
    • 13,2k weergaven

• Ik heb een schotel Triax 80 cm(draaibaar) en ik zou graag  de aurosat16a verbeteren want soms gaat het signaal een beetje  weg-ik heb alles gericht met de signaal-finder ook de skew heb ik iets links of rechts gedraaid,maar dit helpt niets- heeft  iemand een idee -ik woon tegen Leuven in Belgie groeten boogschutter100
    • Een nieuw jaar en dus nieuwe uitdagingen. Ik heb sinds enkele weken op mijn thuisadres de apps van VRTmax, VTMgo en Play geinstalleerd, samen met de TVVlaanderen-app en Prime. Werkt allemaal naar behoren op mijn Samsung 7470smart tv, gekoppeld aan mijn Marantz MCR 612 audio installatie. De TVV-app moet ik behouden omdat ik ook schotelkijker ben op mijn vakantieadres ( daar is beperkt Wifi , enkel via mijn gsm ) .  De bedoeling is dus enkel op mijn thuisadres een IP-box te plaatsen. Ik denk dan aan een Formuler z11, maar welke versie ?  Maar geeft me dat dan wel een voordeel tov de huidige situatie. Ik denk vooral aan gebruiksvriendelijkheid en het instellen van 1 AB voor de drie toestellen e.d.  Kan ik als beginner en totaal onervaren met iptv deze box naar mijn hand zetten, gelet op mijn beperkte kennis ?  Ik denk niet dat ik een bijkomende streamingdienst ga inschakelen omdat het bovengenoemde aanbod reeds voldoende vind maar naar de toekomst kan dit veranderen natuurlijk. Alle suggesties welkom. Met dank.  
    • Ook van mij aan alle leden en lezers een vrolijk nieuwjaar.
    • Ja maar die moderne auto's verbruiken ook erg veel... (afgezien van die diesels) Weet nog dat we destijds met de Renault 4GTL, 1op22 deden. (was net aan het zoeken, naar een mooie R4 op het internet) Zag er een in Pécs volledig gerestaureerd.
    • Voor ons is het goedkoop. In Duitsland kost diesel hier in de buurt 1,59.9 per liter en hier in de omgeving in Nederland 1,68.9 per liter Dus ga dan eerst boodschappen doen in Duitsland en op de weg terug even 20 km omrijden en met 280l € 36,40 uitsparen tov. Duitsland en € 61,60 uitsparen tov. de goedkoopste hier direct in de buurt. Meteen ook 30l Adblue getankt voor 77,9 cent per liter en daarmee ook € 24,33 goedkoper uit dan als ik het hier zou zijn gaan kopen. Dus zo'n 1,5l diesel extra gebruikt voor het omrijden en daarmee ruim 85 euro bespaart.   Vandaag dezelfde diesel 1,50.9 per liter bij hetzelfde tankstation door de gestegen accijns op brandstof.
  • Nieuwe aanmaken...