Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.957 onderwerpen in dit forum

1. AUT-WIN 11

• 0 reacties
    • 315 weergaven
  2. SNG 05

• 0 reacties
    • 328 weergaven
    • 5 reacties
    • 614 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,3k weergaven
  3. Voetbal??

• 1 reactie
    • 402 weergaven
    • 0 reacties
    • 427 weergaven
    • 0 reacties
    • 549 weergaven
    • 0 reacties
    • 372 weergaven
    • 0 reacties
    • 341 weergaven
    • 0 reacties
    • 243 weergaven
  4. Ramattan ch1

• 0 reacties
    • 446 weergaven
  5. Retrovision

• 0 reacties
    • 317 weergaven
  6. CZE 004

• 0 reacties
    • 351 weergaven
    • 0 reacties
    • 253 weergaven
  7. 7 oost england portugal voetbal

• 0 reacties
    • 279 weergaven
  8. 10 oost zwemmen

• 0 reacties
    • 346 weergaven
  9. 10 oost up4.

• 0 reacties
    • 352 weergaven
  10. 16 oost tadiran

• 0 reacties
    • 224 weergaven
  11. 16 oost service.1

• 0 reacties
    • 297 weergaven
  12. 16 oost rtl mcr

• 0 reacties
    • 284 weergaven

• In 1979 had mijn pa een am “bakkie” in de vrachtwagen. Niet wetende dat ik vanaf dat moment het hf virus kreeg.   Ergens in maart 1980 kwamen de 22 kanalen fm vrij en was het in korte tijd een drukte van jewelste. Maar wel heel gezellig.  Ik denk dat toen zo een beetje uit alle lagen van de bevolking wel iemand een 27 mc radio had.   Ik was eigenlijk vrij vlot weg van de fm en had een Stalker XX waarmee ik op de dx toer ging. Ergens in de 90’er jaren ben ik zendamateur geworden en vanaf die tijd niets meer met 27 MHz gedaan. Maar van mijn oude Stalker heb ik geen afscheid kunnen nemen, het is een mooie herinnering en een prima klokje in mijn hobbykamer.  
    • Van wat ik begrepen heb is DVB-T2 tot ergens in februari 2030 beschikbaar via KPN, wat ik ook lees is dat TV via 5G(?) als ik het goed heb geen bandbreedte verminderd, als dat het geval is, wat heeft het dan voor zin om het te veranderen?   Ik heb diverse berichten gelezen, het is dan een vraag die naar boven komt van, als het klopt en ik daar een conclusie aan hang, wat heeft dit dan voor zin behalve dat een hoop TV's ongeschikt zullen raken door DVB-T2 te vervangen door 5G, bij dezelfde bandbreedte lijkt het mij behoorlijk zinloos.   Ik stel voor dat DVB-T2 net als de FM met de daaraan gekoppelde DAB+ te veilen aan de commerciële omroepen naast de verplichte FTA publieke omroepen. Bij het veilen van DVB-T2 kanalen, kunnen commerciële omroepen hun (mega reclame) uitzending gratis aan de burgers in Nederland verspreiden.   Misschien zit ik er helemaal naast, maar als ik het hier zo lees, wat heeft het voor zin als een groot land als Duitsland het op een flop uitloopt?   Op hoeveel soorten uitzend mogelijkheden moeten zowel radio als TV uitgezonden worden, dat lijkt mij kapitaal vernietiging, laat op de publieke omroepen na, de rest maar veilen aan commerciële.zenders, het is tegenwoordig toch meer reclame dan nog een uitzending te kunnen volgen.   Ik kan het helemaal mis hebben door het mogelijk niet te begrijpen, maar het dubbel uitzenden terwijl radio door veiling gratis te ontvangen is, waarom TV dan niet veilen?   Hoeveel moet er nog dubbel uitgezonden worden, radio levert met veilingen geld op, met TV zou dan ook prima kunnen, maar tot nu toe willen ze naast reclame, ook nog geld hebben zolang dat met al die mega reclame vol te houden is.  
    • In hoeverre kan elk bericht wat ik plaats zonder in te loggen gelezen worden?   Mijn vragen en het uitleggen daarvan, daarmee wil ik de woningcorporatie niet van informatie voorzien, kan dit achter gesloten deuren, of kan dat enkel via persoonlijke berichten?  
    • Eind jaren 60 vroeg je een demonstratie aan tegen de Vietnam-oorlog.. Je kreeg toestemming en maakte een demonstratiewandeling door een stad. De trottoirs bleven vrij, dus iedereen kon naar de winkels en niemand had schade. En het werkte want de mening draaide om en de oorlog werd beëindigd.   Tegenwoordig wordt al dan niet aangevraagd gedemonstreerd, wegen geblokkeerd met miljoenen schade, winkels bij demonstraties kapot geslagen waardoor kleine ondernemers failliet gaan en politie die ons beschermt aangevallen met stenen en molotov cocktails met weer miljoenen schade. Het werkt (voor mij iig) niet. Integendeel, men krijgt een gruwelijke hekel aan demonstranten.   Natuurlijk komt op elke demonstratie een groep tuig af die uit onvrede rotzooi willen schoppen want ze lopen bij de voedselbank (of zijn gewoon totaal gek )terwijl een andere groep jaarlijks 10 of meer miljoen opstrijkt (voor wat eigenlijk, werken ze harder, doen ze meer?). Dit gaat steeds erger worden met steeds meer chaos en gaat de EU kapot maken. De VS is al begonnen.
    • De VU+ heeft een iets betere reputatie qua kwaliteit, de Octagon zit in de hoogste regio van de ‘middenklassers’..
  • Nieuwe aanmaken...