Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.948 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 4k weergaven
    • 0 reacties
    • 3,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 4,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 5,3k weergaven
    • 1 reactie
    • 2,9k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 1 reactie
    • 979 weergaven
    • 1 reactie
    • 5,6k weergaven
  1. Voetbal-training

• 0 reacties
    • 3,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 4,6k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 5,5k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 3 reacties
    • 2,5k weergaven
  2. Voetbalwedstrijd

• 0 reacties
    • 9,4k weergaven
    • 0 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 0 reacties
    • 1k weergaven

• Voor opname in een bejaardenhuis, huisvesting, verzorging en eventuesl verpleging moet je rekenen met 3.000 tot 4.000 Euro per maand.
    • Voor €800 per maand kun je heden ten dage geen totaalpakket meer bieden voor een kamer (1 kamertje maar?) met Zorg. Daar zal tegenwoordig echt (veel) geld bij moeten.  Die kleine (deels uitgeleefde) kamertjes in de voormalige bejaardentehuizen in Nederland waren overigens ook een reden om af te breken of op te heffen. De meeste gebouwen voldeden in geen enkel opzicht meer aan de voortschrijdende eisen. Voorstanders van die bejaardentehuizen-oude-stijl willen dat nog wel eens over het hoofd zien. Ik denk dat die Scandinavische oplossing die @Tonskidutch hierboven noemt, eerder navolging verdient anno 2025.
    • Caught in Providence wel af & toe bekeken via youtube !! https://www.youtube.com/c/CaughtInProvidence   RIP
    • Nou, dan zijn de regels hier totaal anders. Mijn moedertje zalige betaalde €800 p/m voor de kamer en zorg.   Het was dus geen aanslag op de sociale zorg.   Ze kon dat betalen omdat mijn vader zaliger diverse pensioenen had afgesloten.   Voor de rest namen mijn zus en mijn broer en ik lekkernijen mee uit België en Frankrijk (boudin=beuling) andoulle (weet ik geen vertaling van), en veel meer lekkers.   Maar de regels zijn in de Belgique dus beduidend anders dan in Holland.
  • Nieuwe aanmaken...