Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.977 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 503 weergaven
    • 0 reacties
    • 376 weergaven
    • 0 reacties
    • 807 weergaven
  1. Wachtend reporter

• 0 reacties
    • 700 weergaven
  2. 7E Voetbalclip's

• 0 reacties
    • 716 weergaven
    • 1 reactie
    • 640 weergaven
    • 0 reacties
    • 842 weergaven
    • 0 reacties
    • 784 weergaven
    • 0 reacties
    • 639 weergaven
    • 0 reacties
    • 827 weergaven
  3. Congres Istanbul

• 0 reacties
    • 456 weergaven
  4. Voetbal CZE-SWE

• 0 reacties
    • 316 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 1 reactie
    • 641 weergaven
    • 1 reactie
    • 617 weergaven
    • 0 reacties
    • 493 weergaven
  5. Volleybal Dames

• 0 reacties
    • 541 weergaven
    • 0 reacties
    • 426 weergaven
  6. IJshockey SAIK-LHF

• 0 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,7k weergaven

• Garantie? Ik denk dat die "schotelboer" dat ook wel zo ziet.  
    • Ja dat is het precies, korte boodschappen. Om een relaxed gesprek te voeren zonder dat je je moet inspannen alles goed te volgen is mobiel niet goed genoeg. En als je opgefokt bent en iemand in de rede wil vallen struikelt het gesprek over de latency. Maar misschien is het dan beter om te stoppen. Vaste lijn is zeker beter om ontspannen te spreken. De audio bandbreedte begint geleidelijk toch minder relevant te worden. 
    • Kijk aan ! Mooi, leuke kost. Daar is enorme machinerie gebouwd wat binnen korte tijd weer achterhaald was. Ik kon me ook al niet voorstellen dat je dat niet kent   Op zich kan ik goed leven met niet ideale audio, beter iets dan niets. Voor korte boodschappen geen probleem. Maar als ik ingewikkelde technische details te bespreken heb met iemand die op kantoor zit dan zou het toch wel fijn zijn als de verbinding goed is. Of voor een ontspannen klets gesprek ook zo. Gelukkig heb ik vrienden die ik succesvol aangemoedigd heb om een "vaste" lijn te nemen/behouden, de andere bel ik niet meer  😆
    • FM kwaliteit? Moet ik dan een Apple kopen? En hoe zit het met de latency?  
    • Hallo Bandoeng en Radio Malabar.  Beide boeken heb ik.  Zijn beide aan te bevelen als je wat over de radio geschiedenis in Nederlands Indië wil te weten komen.     
  • Nieuwe aanmaken...