Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.972 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 341 weergaven
    • 1 reactie
    • 291 weergaven
    • 2 reacties
    • 442 weergaven
    • 0 reacties
    • 922 weergaven
    • 0 reacties
    • 338 weergaven
    • 0 reacties
    • 404 weergaven
    • 0 reacties
    • 958 weergaven
    • 0 reacties
    • 689 weergaven
  1. Kick-boxing

• 0 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 765 weergaven
    • Sat4all vriend

Tennis : Roland Garros in HD

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 780 weergaven
    • 0 reacties
    • 569 weergaven
    • 0 reacties
    • 592 weergaven
  2. Rock in Rio

• 0 reacties
    • 485 weergaven
    • Sat4all vriend

Eurosongfestival in Baku ( in HD )

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 463 weergaven
    • 0 reacties
    • 784 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 654 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 642 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 8,3k weergaven

• In beide gevallen is dit voor jouw doeleinden een waardeloos apparaat. Software is slecht en de opnames worden gecodeerd opgenomen middels de UUID van het apparaat en HDD. Er is publiekelijk geen mogelijkheid bekend om bestanden te kopiëren/bewerken via de PC. Dump dit apparaat en koop een simele Linux ontvanger die een HDD accepteert…
    • Denk dat er niet veel zijn die verschillende kranten hebben om het nieuws vanuit de linkerflank en vanuit de rechterflank te kunnen lezen om daar dan zelf één verhaal van te kunnen maken. Voor een papieren abonnement ben je toch al snel ruim 500 - 670 euro per jaar kwijt en voor alleen nog maar 2 kranten heb je het dan al over ruim 1000 euro per jaar (en dan heb je ook nog geen krant voor het regionale nieuws), laat staan dat je de tijd hebt om ook alles nog eens een keer te gaan lezen en je er in te gaan verdiepen hoe het werkelijk zit.
    • Graag gedaan. Overigens gaat het (zover ik kan beoordelen) hier wel degelijk om een nieuw exemplaar uit een webshop. Maar prima, succes met je zoektocht naar een alternatief.   
    • Nee, ik stuur geen kaarten.  En ja, jij bent compleet anders dan dat ik ben. En dat is prima. Enige overeekomst zou kunnen zijn satellietgebeuren. Voor de rest zie ik de wereld op meeste vlakken compleet anders dan jouw en een aantal hier. 
  • Nieuwe aanmaken...